پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
من از این جهت پیغام دادم که اگر شهید می شدند، می شدم پدر شهید و اگر هم مجروح می شدند، می شدم پدر جانباز مانند همه، اما گفتم سعی کنید اسیر نشوند، چون اگر این‌ها اسیر می شدند و بچه‌ها را می شناختند آن وقت می آمدند به من فشار می آوردند تا از احساس پدری من سوءاستفاده کنند.

شعارسال:سردار کوثری گفت: سال ۶۶ متوجه شدم که آقا مصطفی به جبهه آمده است، آن وقت او را پیش خودمان نگه داشتیم و، چون طلبه بود پیش نماز ما در مقر لشکر شد. البته این بار با یک فامیلی دیگری آمده بود تا به راحتی بتواند کارهایش را همچون بسیجی‌ها انجام بدهد. اما حضرت آقا یک پیغامی داده بودند که فرزندانم اگر شهید شدند، عیبی ندارد، اگر مجروح یا جانباز هم شدند عیبی ندارد، اما سعی کنید اسیر نشوند.

شش هفت سال قبل که کتاب های لشکر ۲۷ نوشته شد، حضرت آقا تعدادی از این کتاب‌ها از جمله همپای صاعقه، دسته یک و ضربت متقابل را خوانده بودند و به دفترشون گفته بودند که بگویید بچه های لشکر بیایند. سردار محقق، فرمانده گردان حبیب که رئیس ستاد لشکر شده بود، همان جا سوالی از حضرت آقا پرسید و گفت: شما آن موقع این پیغام را داده بودید، دلیلش چه بود؟ حضرت آقا گفتند:، چون سوال کردید من جواب می دهم. من از این جهت پیغام دادم که اگر شهید می شدند، می شدم پدر شهید و اگر هم مجروح می شدند، می شدم پدر جانباز مانند همه، اما گفتم سعی کنید اسیر نشوند، چون اگر این‌ها اسیر می شدند و بچه‌ها را می شناختند آن وقت می آمدند به من فشار می آوردند تا از احساس پدری من سوءاستفاده کنند و از من امتیاز بگیرند و من هم امتیاز بده نبودم.

اگر یادتان باشد مقام معظم رهبری در خطبه نمازجمعه ۲۹ خرداد ۸۸ به سران فتنه نیز گفت: شما خیال نکنید من امتیاز بده به کسی هستم بروید از راه قانونی کار خودتان را پیگیری بکنید.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فردا، تاریخ انتشار11مرداد96،کدخبر: ۷۰۵۹۰۵ ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین