پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی کابینه بعد از سوی رییس جمهور گفت: وزیرانی که برای پست های دولتی معرفی می شوند باید درد مستضعفین را چشیده باشند.

شعار سال: جبارکوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مورد وزیران کابینه بعدی که از سوی رییس جمهور معرفی می شوند گفت: وزیرانی که می آیند باید در حوزه های اقتصادی، درمان، فرهنگی و اجتماعی عمق درد مردم را از نزدیک حس کرده باشند و روش های حل مشکلات در این حوزه ها را بدانند و بتوانند آن ها را اجرایی کنند.

وی در ادامه با اشاره به آمدن افرادی در دولت بعد برای پست های وزارت بیان کرد: آن افراد باید درد مستضعفین را چشیده باشند و بعد از کسب رای اعتماد و این که وزیر شدند با مردم ارتباط مستمر داشته باشند و آن ها را رها نکنند زیرا مردم در انتخاب شدن آن فرد برای وزارت در دولت نقش مهمی را ایفا کرده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد این که آیا مجلس ویژگی هایی را برای انتخاب افراد به وزارت تعیین کرده است یا خیر،اظهار داشت: نمایندگان مجلس ویژگی های مهمی را در چارچوب حل مشکلات مردم در نظر دارند که حتما آن ها را در تعیین افراد برای کابینه جدید به کار می گیرند.

وی با ابراز امیدواری از این که رییس جمهور کابینه کارآمدی را معرفی کند تاکید کرد : اگر کابینه معرفی شده از سوی رئیس جمهور کارآمدی لازم را نداشته باشد حتما مجلس واکنش نشان خواهد داد و رأی اعتماد به آن وزیران نخواهد داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسکانیوز، تاریخ انتشار 15 مرداد 96، کدمطلبwww. iscanews.ir:- :


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین