پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲
عشق من آقای خامنه ای است، بیش از 50 سال است که ما با هم دوست و همکار هستیم و اسرار جدا از هم نداریم و در همه مسایل با هم مشورت می کنیم. البته طبیعتا ممکن است در مواردی با هم اختلاف نظر پیدا کنیم.... اما ایشان رهبرند و من حجت دارم و قانونا و شرعا باید از ایشان تبعیت کنم.

شعار سال: حسن روحانی در مراسم معرفی و دفاع از کابینه جدید در مجلس شورای سلامی اظهار داشت: رهبري، بزرگ ما هستند و به عنوان كسي كه 50 سال است با او رفاقت دارم، معمولا درباره مسائل مهم با ايشان مشورت مي‌كنم و ايشان هم با كمال محبت نظر مي‎دهند.

اما این عبارات را قیاس کنید با نحوه ابراز ارادت مرحوم هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب:

عشق من آقای خامنه ای است، بیش از 50 سال است که ما با هم دوست و همکار هستیم و اسرار جدا از هم نداریم و در همه مسایل با هم مشورت می کنیم. البته طبیعتا ممکن است در مواردی با هم اختلاف نظر پیدا کنیم.

... اما ایشان رهبرند و من حجت دارم و قانونا و شرعا باید از ایشان تبعیت کنم.

... ما گاهی جدا از هم تصمیم می گیریم اما وقتی به هم می رسیم متوجه می شویم که افکارمان به هم نزدیک است.

این سخنان را در کنار نام نیاوردن از مرحوم هاشمی در مراسم تنفیذ و تحلیف قرار دهید.

قرائن کاملا حکایت از آن دارند که روحانی ، خودش را وارث معنوی هاشمی می داند و توقع دارد او را در جایگاهی که آن مرحوم در میان اصلاحاتی ها و اعتدالی ها داشتند باور کنند.

آیا سرسپردگان دیروز هاشمی ، روحانی را در قواره و وقار او می بینند؟ آیا او را فصل الخطاب قرار خواهند داد؟

باید کمی صبر کرد ...

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جهان نیوز ، تاریخ انتشار 26 مرداد 96، کدمطلب:541910، www.jahannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین