پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری گفتمان های دینی با موضوع رفع شبهات در ۵۰۰ مدرسه استان همدان خبرداد.

شعارسال: حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای تبلیغ استان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ در استان همدان اظهار داشت: شبکه تبلیغی استان همدان ظرفیت بالا و مناسبی برای ترویج معارف الهی و اهل بیت در جامعه است.

وی گفت: ۲۰۰ مسجد در استان همدان نماز ظهر را به جماعت اقامه می کنند که در نماز مغرب به حدود ۷۰۰ مسجد فعال می رسد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع معیشت طلاب اظهار داشت: هزینه ایاب و ذهاب مبلغان را باید ادارات و نهاد ها پرداخت کنند و این به معنای زیر سئوال رفتن مسئله اخلاص و انجام عمل برای رضای خدا نخواهد بود.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه امروز بازار شبهات در جامعه داغ شده است، گفت: امروز توجه به مسئله نماز جماعت در مدارس و ارگان ها می تواند تا حدود زیادی مشکلات موجود در جامعه از حیث شبهات را مرتفع کند.

وی اظهار داشت: مدارس باید مانند ادارات در مصوبه هیئت دولت قرار گیرند و طبق این مصوبه تامین امام جماعت برای ادارات بر عهده سازمان تبلیغات است و دستگاههایی که از محضر امام جماعت استفاده می‌کنند باید پرداختی را انجام دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان هجمه همه جانبه دشمن به‌ویژه از جهت فرهنگی را مورد بررسی قرار داد و گفت: یکی از مهمترین راه کارها برای مقابله و مبارزه با دشمنان فرهنگی در کشور توجه به مسئله نماز در میان جوانان و نوجوانان است.

وی گفت: طرح گفتمان دینی در ۵۰۰ مدرسه با موضوع شبهات در استان همدان برگزار می‌شود و باید پاسخ به این سئوالات از سوی مبلغان رصد و کارگاه و همایش برخی نقائص برطرف شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26مرداد1396، کدخبر: 4061776: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین