پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۸۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن بیان اینکه تغییرات زیادی در کابینه پیشنهادی دولت، صورت نگرفته است، اعلام کرد: جامعه و خصوصاً ۲۴ میلیون نفری که به آقای روحانی رأی دادند به دنبال اتفاقاتی بهتر از این بودند.

شعارسال:نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن بیان اینکه تغییرات زیادی در کابینه پیشنهادی دولت، صورت نگرفته است، اعلام کرد: جامعه و خصوصاً ۲۴ میلیون نفری که به آقای روحانی رأی دادند به دنبال اتفاقاتی بهتر از این بودند.

بررسی صلاحیت و ارزیابی وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور که از روز معرفی آن‌ها در مجلس آغازشده بود، سرانجام روز پنجشنبه، به وزیر اقتصاد و دارایی رسید. وزارتخانه‌ای که شاید بتوان گفت یکی از حساس‌ترین وزارتخانه‌های هر دولتی است. نمایندگان مجلس در رد یا تائید وزیر پیشنهادی اقتصاد، نظرات متفاوتی را ارائه کردند و نتیجه این موافقت یا مخالفت‌ها را باید در پایان رأی‌گیری‌ها، در ساختمان بهارستان دید.

فرید موسوی، نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی، درباره ارزیابی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی گفت: کارنامه ایشان در گمرک خوب و قابل‌قبول بود و حقیقتاً اقدامات مثبتی را به سرانجام رساندند. البته کار به‌عنوان وزیر اقتصاد به‌مراتب سخت‌تر است و تعهد به برنامه ششم توسعه و برنامه‌های ارائه‌شده می‌تواند مسیر موفقیت را هموار کند.

موسوی همچنین عملکرد چهارساله طیب نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم را این‌گونه ارزیابی کرد: جا دارد یک خسته نباشید به آقای دکتر طیب نیا بگویم که دستاوردهای خوبی را برای دولت یازدهم در بخش اقتصادی رقم زدند. کنترل تورم توسط تیم اقتصادی دولت یازدهم و در رأس همه آقای طیب نیا در سپهر اقتصادی کشور به یادگار خواهد ماند و همین تلاش‌ها باعث خواهد شد که همیشه از نام علی طیب نیا به نیکی یاد شود. نباید فراموش کرد که سال ۹۲ دولت یازدهم و وزیر اقتصاد چه وضعیت اسفناکی را تحویل گرفتند و به ازای آنچه اقتصادی را تحویل وزیر بعدی خواهند داد.

او بابیان اینکه تغییرات زیادی در کابینه پیشنهادی ایجاد نشده، درباره رضایت ۲۴ میلیونی مردم از کابینه جدید دولت گفت: انتظارات مردم به نسبت سال ۹۲ بالاتر رفته و این انتظارات را خود آقای روحانی بالابرده و به نظر می‌رسد جامعه و مخصوصاً ۲۴ میلیون نفری که به آقای روحانی رأی دادند به دنبال اتفاقاتی بهتر از این بودند. به‌هرحال امیدوارم پس از پایان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، افرادی که واقعاً شایسته هستند رأی اعتماد بیاورند و بتوانند در جهت حفظ منافع کشور کار خود را شروع کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در خاتمه در خصوص اولویت‌های دولت دوازدهم در اجرای برنامه‌ها گفت: رفع چالش‌های اقتصادی و استفاده بهینه از تمام منابع داخلی و خارجی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور باید به اولویت اصلی دولت دوازدهم تبدیل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی رویداد24،تاریخ انتشار29مرداد96، کدخبر: ۷۱۷۵۹، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین