پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
میزان صادرات گوجه فرنگی آنتالیای ترکیه از ماه ژانویه تا 14 ماه اوت سال جاری به 26.2 درصد افزایش یافته و به 46 کشور گوجه فرنگی صادر شد.

شعارسال: بر اساس داده‌های اتحادیه صادرکنندگان غرب دریای مدیترانه، از ماه ژانویه تا 14 اوت امسال از آنتالیا به 46 کشور جهان صادرات گوجه فرنگی به ارزش 88 میلیون و 304 هزار و 612 دلار انجام گرفته است که میزان صادرات گوجه فرنگی از این شهر در دوره مشابه سال گذشته 26.2 درصد افزایش یافته است.

در دوره مشابه سال گذشته صادرات گوجه فرنگی به ارزش 69 میلیون و 944 هزار و 918 دلار به کشورهای جهان صورت گرفت.

در سال جاری بلاروس با 20.3 میلیون دلار بیشترین میزان گوجه فرنگی را از آنتالیا خریداری کرده و صادرات به این کشور در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 36.7 درصد افزایش یافته است.

پس از بلاروس، رومانی و بلغارستان به ترتیب با 18.9 و 9.5 میلیون دلار گوجه فرنگی از آنتالیا وارد کرده اند.

آلمان سال گذشته 1.4 میلیون دلار گوجه فرنگی وارد کرده بود و در سال جاری به ارزش 4.4 میلیون دلار آنتالیا گوجه خریداری کرد.

گفتنی است ایتالیا، امارات متحده عربی، بلژیک و قطر کشورهایی هستند که برای نخستین بار از آنتالیا گوجه فرنگی وارد کرده اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تی آر تی، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: 794784: www.trt.net.tr


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین