پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به تهاجم جهان استکبار در تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی، با بهره جستن از ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی رسانه‌های استان بوشهر در ترویج سبک زندگی اسلامی نقش آفرینی کنند.

شعار سال: حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی پیش ازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران و نخبگان رسانه‌های استان بوشهر با محوریت سبک زندگی اسلامی و نقش رسانه‌ها در ترویج آن با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، استقلال و آزادی را مهم‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: با وحدت و همدلی و با تکیه بر قدرت ذات الهی انقلاب اسلامی اسلامی به پیروزی رسید و مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی، عدم وابستگی به قدرت‌ها و تحقق استقلال و آزادی است.

وی، وحدت و همدلی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: اتحاد و همدلی بین مردم سبب شد تا نظام اسلامی ایران به عنوان مقتدرترین نظام نقش خود را در جهان ایفاء کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم روحیه انقلابی در اقتدار و توانمندی ایران اسلامی خاطر نشان کرد: عزت، توانمندی و اقتدار نظام اسلامی ایران در پرتو روحیه انقلابی محقق شده و روز‌به‌روز بر اقتدار و توانمندی ایران اسلامی افزوده می‌شود.

سروستانی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت کامل از دولت گفت: ملت ایران بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت و دستاوردهای دولت با اتحاد و همدلی حمایت می‌کند تا اهداف از پیش تعیین شده محقق شود.

وی نقش و جایگاه رسانه‌ها در ترویج فرهنگ دینی را مورد اشاره قرار داد و گفت: رسانه‌ها و سایت‌های خبری نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی به ویژه سبک زندگی اسلامی دارند که در این راستا ابزار خاص انتقال پیام و فرهنگ مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه علم و تکنولوژی در جهان پیشرفته قابل توجهی کرده است تصریح کرد: همزمان با پیشرفت و رشد علم و تکنولوژی در عرصه رسانه و خبر در انتقال پیام شاهد تحولاتی هستیم.

سروستانی با بیان اینکه فضاهای مجازی، جهان را به دهکده کوچکی تبدیل کرده است خاطر نشان کرد: فضاهای مجازی مرز، سن و جغرافیا نمی‌شناسد و تمام مسیرها را برای فضاهای مجاز هموار و فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه فضاهای مجازی یک فرصت و یک تهدید محسوب می‌شوند افزود: از این فرصت، دشمنان به همه ابزار برای انتقال اهداف و فرهنگ خود استفاده می‌کنند که این فرهنگ و پیام به درون خانواده‌ها هدایت شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های مهم این نهاد انقلابی است گفت: دین مبین اسلام برای تمام مراحل زندگی انسان‌ها برنامه و دستورالعمل دارد که استفاده از این مراحل زمینه سلامتی، پیشرفت و کمال انسان فراهم می‌شود.

سروستانی با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در ترویج سبک زندگی اسلامی خاطر نشان کرد: انتقال خبر با رویکرد دینی می‌تواند در جامعه تحول آفرینی کند و این در حالی است که اکنون سه تا هفت درصد آثار و اخبار در جامعه در حوزه دین و ترویج دین است که جای تاسف‌ دارد.

وی، کرامت انسانی در جامعه را در گروه سبک زندگی دینی اسلامی دانست و تصریح کرد: در سبک زندگی اسلامی کرامت انسان‌ها و فضایلی مانند اخلاص، انسانیت، ایثار و معنویت از ارزش ویژه‌ای برخوردار است که باید ارتقاء یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این سازمان در حوزه دین برنامه‌های مهمی تدوین کرده است افزود: شناسایی، حمایت، هدایت و اجرای برنامه‌هایی در عرصه دین با مشارکت تشکل‌های مردمی در اولویت برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

سروستانی به شبکه تبلیغی این نهاد پرداخت و افزود: اکنون 750 مبلغ و مبلغه در شبکه تبلیغی فعالیت می‌کنند که در اقصی نقاط استان به ویژه نقاط محروم مستقر هستند.

وی از اعزام بیش از 100 روحانی در طرح هجرت خبرداد و خاطر نشان کرد: این روحانیون در عرصه‌های مختلف در راستای آگاه سازی مردم فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم هیئت‌های مذهبی در عرصه دین و اطلاع رسانی گفت: بیش از 1200 هیئت مذهبی در استان بوشهر ثبت شده که این نهادها در طول سال انواع برنامه‌ها اجراء می‌کنند که می‌تواند فعالیت آنان در عرصه اخبار و رسانه‌ها قرار بگیرد.

سروستانی فعالیت 700 مداح و شاعر مذهبی را از دیگر ظرفیت‌های این عرصه دانست و تاکید کرد: 200 کانون‌ فرهنگی تبلیغی و 300 موسسه و مرکز قرآنی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند که در هر کانون بیش از 50 طرح آموزشی قرآنی ارائه می‌شود.

وی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های مردمی در عرصه دین را از دیگر ظرفیت‌ها دانست و خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با استفاده از این ظرفیت‌‌ها در عرصه ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر این نکته که رسانه‌های استان بوشهر باید در ترویج سبک زندگی اسلامی نقش آفرینی کنند افزود:با توجه به تهاجم جهان استکبار در تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی، با بهره جستن از ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی رسانه‌های استان بوشهر در ترویج سبک زندگی اسلامی نقش آفرینی کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 شهریور 96، کد مطلب: 1501990:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین