پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت:شش‌هزار و ۸۶۵ نفر در آزمون استخدامی ادواری در بوشهر شرکت کردند که ۶۵ درصد آنان به میزان چهارهزار و ۲۲۹ نفر زن و دو هزارو ۶۳۶ نفر مرد هستند.

شعار سال: پرویز حاجیانی در حاشیه برگزاری چهارمین دوره آزمون استخدامی ادواری در بوشهر با اشاره به اینکه بیش از 402 هزار نفر در کشور در این آزمون شرکت کرده‌اند اظهار داشت: از این شمار 227 هزار و 726 نفر زن و مابقی مرد هستند.

نماینده سازمان سنجش در استان بوشهر با بیان اینکه رقابت برگزاری دوره آزمون استخدامی ادواری برای 12 دستگاه اجرایی است افزود:در راستای برگزاری چهارمین دوره آزمون استخدامی ادواری، شش‌هزار 865 نفر در استان بوشهر برای 200 رده شغلی شرکت کرده‌‌اند.

حاجیانی با بیان اینکه بیش از 65 درصد افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی استان بوشهر زن هستند تصریح کرد: از شش‌هزار و 865 نفر شرکت کننده در چهارمین دوره آزمون استخدامی ادواری در بوشهر 65 درصد آنان به میزان چهارهزار و 229 نفر زن و دو هزارو 636 نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر دو سوم رده‌های شغلی مربوط به آموزش و پرورش است خاطر نشان کرد: 200 رده شغلی برای این آزمون استخدامی در نظر گرفته شده که دو سوم آن به میزان 150 نفر مربوط به آموزش و پرورش استان بوشهر است.

نماینده سازمان سنجش در استان بوشهر با بیان اینکه دو برابر رده‌های شغلی، شرکت کنندگان پذیرفته می‌شوند گفت: از شش‌هزار و 865 نفر حدود 400 نفر پذیرفته و در نهایت 200 نفر جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند.

حاجیانی با بیان اینکه این آزمون در هفت حوزه امتحانی در بوشهر و عالی‌شهر برگزار می‌شود تصریح کرد: از 200 رده شغلی 150 رده آن مربوط به آموزش و پرورش است که آزمون استخدام در آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور بیش از چهار هزار نفر برگزار شد.

وی بیان کرد: چهارمین دوره آزمون استخدامی ادواری در 53 شهرستان کشور با حضور 402 هزار و 430 نفر همزمان برگزار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 شهریور 96، کد مطلب: 1501217:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین