پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۲۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که این نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸/۷ درصد رشد داشته است.

شعارسال: غلامرضا همایون‌پور پیش‌از ظهر یکشنبه با اشاره به دیدگاه خود نسبت به رسانه‌ اظهار داشت: از دیدگاه بنده رسالت اصلی رسانه‌ها "روشنگری" است و خبرنگاران اطلاعات صحیح را جمع‌آوری و به مردم ارائه می‌دهند.

وی گفت: اگر در رسانه کار به درستی انجام شود مردم به خوبی آگاه خواهند شد و از طرف یگر نیز مسئولین می‌توانند نقاط قوت و کم‌ و کاستی‌های جامعه را مشاهده کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به آمار فوتی‌ها در استان تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال 125 نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که این نسبت به مدت مشابه سال قبل 8/7 درصد رشد داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 شهریور 96، کدمطلب: 1503176:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین