پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۷۷۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
بیست‌ویکمین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی (نادکاپ)، با حضور بیش از هزار دانش‌آموز در محل سالن تربیت بدنی استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

شعارسال: بیست‌ویکمین مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری ایشان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی روز گذشته در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دانش‌آموزان در رشته‌های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست‌فناوری، نجوم، طراحی سه‌بعدی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این جشنواره که بزرگترین فستیوال دانش‌آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL است با حضور بیش از هزار دانش‌آموز از ۱۰۰ شهر کشور در بیش از ۲۵ بخش متنوع در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار شد.

این مسابقات با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری ایشان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی با حضور دانش‌آموزانی در تمامی مقاطع برگزار شد.

از ویژگی‌های این مسابقه می‌توان به رفع نیازهای بالادستی کشور بر اساس طراحی رشته‌ها به صورت ساده‌سازی شده و پوشش سریع‌ترین پیشرفت‌های علمی روز دنیا از طریق این مسابقه اشاره کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، ۷۵ تیم برتر این دوره از مسابقات عصر روز جمعه، سوم شهریورماه در مراسم اختتامیه معرفی شدند و از آنها تقدیر شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4شهریور1396، کدخبر: 96060402075 : www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین