پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲
دوازدهمین دوره جشنواره ملی خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ شریف 24 شهریورماه در شهر ساری برگزار خواهد شد.

شعارسال: دوازدهمین دوره جشنواره ملی خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ شریف با شعار"آینده از آن ماست" و با تلاش پژوهشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی شریف و گروه دانش بنیان لکو در لیگ های مختلفی چون؛ رباتیک، هوافضا، محاسبات ذهنی و چرتکه، نانو، مزرعه فکر، خلاقیت، طراحی سه بعدی، علوم آزمایشگاهی، پل ماکارونی و دیگر رشته ها برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور شرکت کنندگانی از 67 شهر و 142 نمایندگی در روز جمعه 24 شهریور سال جاری به میزبانی شهر ساری برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش؛ تنوع شرکت کنندگان این جشنواره از سراسر کشور از یک سو و نیز گستردگی رشته های مختلف از سوی دیگر، باعث افزایش جذابیت، هیجان و نیز ارتقاء کیفیت فنی رویداد می گردد.

گفتنی ست، در این جشنواره به رشته های جدید چون طراحی سه بعدی، برنامه نویسی کودکان، ماشین های سوخت شیمیایی در لیگ های جدید و نیز برگزاری مزرعه فکر در بیش از 30 بخش مختلف می توان اشاره کرد.

خاطرنشان می شود؛ علاقه مندان برای بازدید از این رویداد علمی میتوانند با مراجعه به نمایندگی لکو در شهر و یا شهرستان خود نسبت به ثبت نام جهت حضور بازدیدی در جشنواره پیش از اتمام مهلت مقرر اقدام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس؛ leco.ir مراجعه نمایند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دانشگاه صنعتی شریف، تاریخ انتشار: 20شهریور1396، کدخبر: 5102174: www.sharif.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین