پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر عدم بیمه ورزشگاه ثامن مشهد، مدیر این ورزشگاه به دادسرا احضار شد.

شعار سال: محمد بخشی محبی اظهار داشت: حفظ سلامت و امنیت مردم به‌خصوص خانواده ورزش که ساعات متمادی در ورزشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند از اولویت‌های دادستانی است.

وی افزود: به‌عنوان مدعی العموم اجازه نمی‌دهیم کسی نسبت به سلامت مردم بی‌تفاوت باشد، با توجه به مطالبات انجام شده از ناحیه مردم و سمن های ورزشی، دادستانی در صدد احقاق حقوق حقه همشهریان در این زمینه تلاش می‌کنیم.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی با اشاره به عدم بیمه ورزشگاه ثامن مشهد و استفاده مردم از آن، گفت: در این خصوص در قانون نیز جرم انگاری شده و مجموعه‌های ورزشی مطابق آموزه‌های حقوق ورزشی دارای استانداردهایی هستند که یکی از آنها بحث بیمه و تامین و جبران خسارات مالی وارده به اشخاص بوده که دارای ردیف بودجه خاص خود و تاییدیه‌های ویژه است.

بخشی محبی در صورت احراز یا اثبات اینکه بودجه تعیینی در این خصوص در جای دیگری هزینه و مصرف شده است، بیان کرد: جرم انگاری شده و در این باره نیز تحقیق می‌شود، با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان خراسان رضوی)، تاریخ 6 شهریور 96، کد مطلب: 13960606000353: www.razavi.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین