پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مجمع مهندسین دفاع مقدس گفت: یکی از اهداف مجمع مهندسین از تدوین تاریخ مهندسی دفاع مقدس بهره‌گیری از آن در برابر تهدیدات آتی دشمنان، به روز کردن مهندسی و ایجاد ارتباط بین نسل‌های اول، دوم و سوم است.

شعارسال:  سردار «حسین باقری» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مجمع مهندسین دفاع مقدس در جلسه مشترک این مجمع با ریاست و مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با اشاره به شعار «سنگرسازان بی‌سنگر» اظهار داشت: واحد مهندسی با شعار سنگرسازان بی‌سنگر در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در حال حاضر اوج ایثار را در عرصه‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: مجمع مهندسین در حال حاضر به صورت یک تشکل مردم‌نهاد ثبت شده و فعالیت‌های اقتصادی آن در قالب قرب خصوصی انجام می‌شود.

باقری گفت: ما به دنبال این هستیم که مثل پزشکان بدون مرز عمل کنیم و بتوانیم فعالیت‌های مهندسی خود را در قالب مهندسی بدون مرز به کشورهای دیگر عرضه کنیم.

وی در ادامه با اشاره تدوین تاریخ مهندسی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مجمع مهندسین از تدوین تاریخ مهندسی دفاع مقدس بهره‌گیری از آن در برابر تهدیدات آتی دشمنان، به روز کردن مهندسی و ایجاد ارتباط بین نسل‌های اول، دوم و سوم است.

باقری افزود: اگر ارتباط بین نسل‌ها برقرار شود متوجه میشوند مهندسی در دفاع مقدس نقش مهمی درکاهش آسیب‌ها و هزینه‌ها داشته و بعضی از عملیات‌ها با عنوان مهندسی بوده است؛ مانند عبور از رودخانه، عملیات خاکی، راهسازی و برف‌روبی در شمال‌غرب که هر کدام یک سرفصلی است که باید روی آن کار شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ انتشار: 9شهریور1396، کدخبر: 255252: www.defapress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین