پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از ساعت پنج صبح امروز تمام کاروان های حجاج ایرانی با نظم خاصی به جمرات عزیمت کردند و با آرامش به چادرهای خود بازگشتند.

شعارسال: محمدی رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: از ساعت پنج صبح روز شنبه یازدهم شهریور ماه برابر با یازدهم ذی الحجه، تمام کاروان های حجاج ایرانی با نظم خاصی به جمرات عزیمت کردند و به حمدالله پس از رمی جمرات با آرامش به چادرهای خود بازگشتند.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین در خصوص رمی جمرات در روز دوازدهم گفت: انشالله فردا حجاج ایرانی در دو بخش به جمرات عزیمت می کنند، بخش اول از ساعت ۵ صبح تا ساعت ۹ صبح که این گروه بعد از رمی، به خیمه های خود باز می گردند تا بعد از اذان ظهر با اتوبوس به هتل محل اقامت خود منتقل شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت که خود بر کیفیت تقسیم بندی کاروان های حجاج به جمرات نظارت مستقیم دارد، با اشاره به کاروان های اهل سنت گفت: بخش دوم کاروان هایی هستند که از ساعت ۳ بعد از ظهر فردا یکشنبه به جمرات عزیمت خواهند کرد، اکثر این گروه را حجاج اهل سنت کشورمان تشکیل می دهند.

محمدی در خصوص بازگشت حجاج به مکه گفت: فردا یکشنبه از ظهر ایام تشریق که سخت ترین بخش اجرایی حج است پایان می پذیرد و انشالله از ظهر به بعد حجاج به هتل ها منتقل می شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11شهریور1396، کدخبر: 6227395: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین