پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی دراعتراض به نوشته یک تابلو تبلیغاتی و انتشار آن در فضای مجازی مبنی بر این که « بهشت زیرپای مادران است نه کارمندان»، گفت: بهشت درجات مختلفی دارد و درجات بالای آن متعلق به مادران کارمند و شاغل است.

شعارسال: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی دراعتراض به نوشته یک تابلو تبلیغاتی و انتشار آن در فضای مجازی مبنی بر این که « بهشت زیرپای مادران است نه کارمندان»، گفت: بهشت درجات مختلفی دارد و درجات بالای آن متعلق به مادران کارمند و شاغل است.

پروانه سلحشور درآیین نکوداشت«شهیندخت مولاوردی» بدون اشاره به نام فرد و یا گروهی اظهارکرد: کسانی که اینگونه می خواهند زنان را خانه نشین کنند نه تنها موفق نخواهند شد بلکه موج انزجار و نفرت نسبت به اینگونه رفتارها بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه ما زنان هم می توانیم کار در خانه و مادری خود را داشته باشیم و نیزمی توانیم برای کل جامعه مادری کنیم تاکید کرد: شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یکی از نمونه این زنان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در دوران مسئولیت مولاوردی در معاونت زنان ریاست جمهوری شاهد هجمه انتقادات بودیم و گروه هایی که خواهان خانه نشین کردن زنان هستند باعث شدند خانم مولاوردی آزارهای زیادی در این راه ببینند اما او همواره در راه خود استوار بود.

وی اضافه کرد: هنگام جابجایی خانم مولاوردی ازسمت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به حوزه امورحقوق شهروندی شاهد تماس های مکرر دختران جوان بودم که با گریه می خواستند او در این سمت باقی بماند و این مساله من را متأثر می کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت صراط،تاریخ انتشار12شهریور96،کدخبر: 378652، www.seratnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین