پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۸۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
از فروردین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام‌های آب معدنی «پریه» و «اویان» در بازار آغاز شده بودکه انتقادات زیادی را به دنبال داشت.
شعارسال: به دنبال انتقادات زیاد برای واردات دو نوع آب معدنی فرانسوی مجوز واردات آنها تعلیق شد.

از فروردین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام‌های آب معدنی «پریه» و «اویان» در بازار آغاز شده بودکه انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

به اعتقاد منتقدین با توجه به تولیدکنندگان داخلی بازار نیازی به واردات این نوع آب‌های معدنی را ندارد اما متأسفانه با وجود تمام این موارد تغییری در توزیع این بطری‌ها در سطح شهر به وجود نیامد.

فروهر دبیر انجمن آب های آشامیدنی و معدنی ایران در همین ارتباط گفت: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده اخیراً مجوز واردات این دو مدل آب معدنی فرانسوی تعلیق شده و امکان واردات آن وجود ندارد.

قیمت بطری آب معدنی گازدار پریه از 7 هزار تا 9 هزار تومان و بطری آب معدنی اویان از 30 هزار تومان تا 40 هزار تومان است.

** فروش آب ۳۰۰ میلی لیتری آلپ به قیمت ۷۰ هزار تومان در ایران + عکس

آب معدنی ۳۰۰ میلی لیتری کوهای آلپ فرانسه با بسته بندی به صورت افشانه (اسپری) به قیمت ۷۰ هزار تومان در ایران به فروش می‌رسد.

اینجا ایران است محلی برای فروش کالایی که شاید در کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته اروپایی نیزکمتر برای فروش محل عرضه داشته باشند. پذیرا بودن کالاهای لوکس باعث شده که برخی از کشورهای پیشرفته مانند فرانسه در کنار فروش کالا و خدمات خود برخی از کالاهای کم‌ارزش خود را با بسته‌بندی لوکس در ایران به فروش برسانند.

از فروردین ماه امسال توزیع دو برند آب‌معدنی و آشامیدنی فرانسوی با قیمت‌های7 تا 40 هزارتومانی در بازار آغاز شده است و دبیر انجمن مربوطه فروش این محصولات را غیرقانونی و قاچاق دانسته است.

در روزهای اخیر برند دیگری از آب‌معدنی به‌صورت افشانه (اسپری) درمکان‌های لوکس به فروش می‌رسد و برای آن بازاریابی می‌شود.

یکی از مکان‌هایی که برای تبلیغ و فروش این محصول در تهران اقدام می‌شودمجموعه ورزشی انقلاب است که فروشنده یا نمایندگی احتمالی این برند در کنار مسیر پیاده‌روی ورزشکاران اقدام به فروش می‌کند.

فروشنده این محصول به خبرنگار تسنیم می‌گوید: این آب از کوه‌های آلپ فرانسه به ایران آمده است تا پوست شما هنگام ورزش کردن شاداب بماند و طراوت خود را حفظ کرده وچروک نشود.

وی درباره چگونگی این امر می‌افزاید: فقط کافی است که این محصول ارزشمند را روی پوست خود اسپری کنید تا رطوبت پوست شما حفظ شود.

وی در پاسخ به اینکه مگر آب‌لوله‌کشی خودمان نمی‌تواند رطوبت پوست را تامین کند، با ناراحتی جواب می‌دهد که خوب این آب از فرانسه آمده و خارجی است.

بنابراین گزارش در تبلیغ اسپری آب فرانسوی عنوان ضد حساسیت قیدشده و در کمال نا باوری به قیمت 70 هزار تومان برای هر 300 میلی‌لیتر فروخته می‌شود، هرچند که این چند میلی لیتر آب، در مکان های دیگری به قیمت 40 تا 50 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جام جم آنلاین، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1396، کدخبر: 2979177282258839409، www.jamejamonline.ir

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1396، کدخبر: 1508281 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین