پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از حضور هنرمندان این استان در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام شهرستان گرگان خبر داد.

شعار سال: مجتبی میرحسینی امروز اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در سال گردشگری به منظور معرفی هرچه بیشتر استان در سطح ملی و بین المللی در یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام شهرستان گرگان شرکت کرده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: سیستان و بلوچستان با دو گروه موسیقی رقص شمشیر زاهدان و دوچاپی میرجاوه در این جشنواره شرکت کرده است.

این مسئول با بیان اینکه غرفه معرفی ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه دایر است گفت:جشنواره اقوام فرصت کم نظیری برای معرفی آداب و رسوم و عاملی برای پیشرفت و توسعه استان است و برگزاری این جشنواره باعث شناسایی بهتر اقوام ایران زمین می‌شود.

میرحسینی تصریح کرد: مبادلات اقتصادی و شناخت فرهنگی یکی دیگر از مزایای برگزاری جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: درسایه این شناسایی‌ها می‌توان روابط اجتماعی و فرهنگی بین استان‌ها و کشورها را افزایش داد و این اتفاق شناخت ایجاد می‌کند و نتیجه شناخت، افزایش وحدت و انسجام داخلی و جذب گردشگر خارجی خواهد شد.

گفتنی است؛ این جشنواره از 13 شهریور تا 16 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان برگزار می‌شود و از 18 تا 20 شهریور این جشنواره در گنبدکاووس و در مجموعه ورزشی المپیک این شهر در حال برگزاری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان سیستان و بلوچستان)، تاریخ 14 شهریور 96، کد مطلب: 13960614000535: www.sistan-baluchestan.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین