پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه‌ای نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم نمود.

شعار سال: متن بیانیه سازمان بسیج مسنضعفین پیرامون حوادث دردناک و ضد بشری میانمار به شرح ذیل می‌باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در محکومیت نسل کشی مسلمانان میانمار

«وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ؛

«و آنان که ظلم و ستم کردند، به‌زودی خواهند دانست که به چه کیفر و عذابی بازگشت خواهند کرد» سوره شعرا آیه ۲۲۷

بار دیگر جهانیان در میان ادعای دروغین و فریبنده غرب در حمایت از حقوق بشر، شاهد نسل‌کشی بی‌رحمانه و غیرانسانی مردم مسلمان در کشور میانمار هستند. جایی که گروه بسیاری از مسلمانان خشونت‌بارترین ایام تاریخ معاصر را در سکوت ننگین داعیان حقوق بشر پشت سر می‌گذارند. علیرغم همه ادعاهای واهی برابری و آزادی‌خواهی کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکای جهان خوار، هم‌اکنون در منطقه مسلمان نشین کشور میانمار، یکی از فجیع‌ترین جنایات بشری در حال وقوع بوده و باکمال تأسف هیچ‌گونه اعتراضی از جانب مدعیان جعلی حقوق بشری ابراز نمی‌شود.

مطابق اخبار رسیده چندین هزار مسلمان میانماری تاکنون به طرز وحشیانه‌ای توسط افراطیان بودائی و ارتش میانمار به قتل رسیده‌اند و بیش از ده‌ها هزار نفر از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند که دل هر بیننده و شنونده‌ای از آن، مالامال از درد و رنج می‌شود. این‌همه جنایت و بی‌رحمی و نسل‌کشی و قتل‌عام که با سکوت رضایت‌مندانه غرب و سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشری مواجه است، باید سریعاً با فشارهای کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه جهان متوقف شود.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن محکوم کردن این حرکت غیرانسانی و ددمنشانه، این ضایعه‌ی جان‌سوز را به محضر حضرت امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تسلیت عرض می‌نماید و از دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه از وزارت امور خارجه و نیز مسلمانان آزادیخواه جهان و سازمان‌های بین‌المللی مدافع واقعی حقوق بشر می‌خواهیم ضمن کمک و همراهی با مسلمانان مظلوم، در جهت کاهش رنج و آلام مسلمانان میانمار و جلوگیری از نسل‌کشی آنان اقدامات عملی و موثری را به انجام رسانند.

در پایان سازمان بسیج مستضعفین آمادگی خود را جهت هر گونه کمک به مسلمانان میانمار در قالب‌هایی که دولت جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌نماید، اعلام می‌دارد. «والسلام»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 16 شهریور 96، کدمطلب:۶۳۱۹۷۳، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین