پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹
از ساعات اولیه صبح جمعه ذرات معلق گرد و خاک، همراه با وزش باد شدید شهرهای استان خراسان شمالی را در بر گرفته است.

شعار سال: هم‌زمان با نخستین ساعات صبح جمعه ورزش باد شدید به همراه ذرات معلق گرد و خاک و ریزگردها بجنورد و برخی از شهرهای شمال استان خراسان شمالی را در بر گرفته است.

بر اساس این گزارش این جزوه معدود دفعاتی است که ریزگردها به شمال شرق ایران و مناطق استان خراسان شمالی هجوم می‌‌آورد و هم‌اکنون وجود ذرات معلق گرد و خاک در بجنورد کاملاً محسوس بوده و وزش باد و طوفان خاک نیز بر شدت این ذرات در هوا افزوده است.

هواشناسی استان خراسان‌ شمالی روز گذشته در اطلاعیه‌ای از کاهش دما و وزش بادهای طوفانی و وقوع سیلاب در برخی از شهرهای استان خبر داده بود. در اطلاعیه هواشناسی استان خراسان‌ شمالی آمده است که با توجه به وزش باد شدید و ورود سامانه‌های بارشی به استان نسبت به وقوع سیلاب و روان‌آب‌ها در بخش‌هایی از استان خراسان‌ شمالی و به‌ویژه حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها از عصر پنج‌شنبه تا شنبه، هشدار داده می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 شهریور 96، کدمطلب: 1513409 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین