پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
زمزمه تغییرات در جمعیت هلال احمر ایران شنیده و گفته می شود که بزودی اصغر پیوندی جایگزین حسین ضیایی خواهد شد.
شعار سال: از جمعیت هلال احمر ایران شنیده می شود که بزودی امیر حسین ضیایی جای خود را به اصغر پیوندی در ریاست جمعیت هلال احمر ایران می دهد.

ضیایی از سال 94 عهده دار صندلی ریاست این جمعت بود. گفته می شود که پیوندی از بستگان رئیس جمهور محسوب می شود. البته برخی رابطه خویشاوندی وی با رئیس جمهور را یک شایعه می دانند. فارغ از این مباحث وی از هم روستاییان رئیس جمهور و از اهالی سرخه است.

پیوندی پیش از این ریاست دانشگاه شهید بهشتی را بر عهده داشت. این سازمان از عدم ثبات مدیریتی رنج می برد و طی ده سال گذشته بسیار ضعیف و به سمت نا کارامدی پیش می رود. بطوری که طی سال های 85تا 96 پنج مدیر را بخود دیده است.

دکتر نور بالا، دکتر مسعود خاتمی، فقیه، دکتر فرهادی و دکتر ضیایی از جمله مدیران این سازمان در این سال ها بودند.

گفته می شود شمین مدیر این سازمان از تیم حسین فریدون و سرخه ای های مقیم نهاد ریاست جمهوری است که بزودی بر کرسی مدیریت جمعیت خواهد نشست.

شنیده ها حاکی از این است تا ۲۵شهریور با حمایت سر سخت حسین فریدون دکتر پیوندی رئیس هلال احمر خواهد شد این در حالی است که اقبالی از ایشان در این جمعیت نیست.

بر اساس شنیده ها، بدنه جمعیت هلال احمر با این انتصاب چندان موافق نخواهد بود.

حکم رئیس جمعیت هلال احمر ایران از سوی رئیس جمهور صادر خواهد شد.

شورای عالی جمعیت هلال احمر که متشکل از 15 نفر است ، دو گزینه برای ریاست جمعیت را به رئیس جمهور معرفی می کند و رئیس جمهور از میان آنها یکی را بعنوان رئیس جمعیت هلال احمر انتخاب می کند.


با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از سایت خبری - تحلیلی افکار نیوز، تاریخ انتشار 19 شهریور 1396، کد مطلب: 658275: www.afkarnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین