پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان شمالی از آغاز طرح بصیرت عاشورایی از 31 شهریور با شعار کرامتنا الشهاده خبر داد.

شعار سال: جلسه ستاد قرارگاه سیدالشهداء (ع) جهت اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ماه محرم و صفر و جلسه شورای ستادی با حضور مسولان ستادی اداره کل اوقاف استان برگزار شد.

حجت الاسلام صفری در این جلسه اظهار کرد: طرح بصیرت عاشورایی امسال از 31 شهریور آغاز و تا 28 آبان ماه پایان ماه صفر ادامه می‌یابد و شعار امسال طرح بصیرت عاشورایی "کرامتنا الشهاده" نامگذاری شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان شمالی افزود: موقوفات مرتبط با روضه خوانی و تعزیه امام حسین (ع) در استان به تفکیک شهرستان احصا و جهت هماهنگی و برنامه ریزی جهت اجرای نیت مشخص می‌شود.

وی با بیان پیگیری و معرفی بقاع مجری طرح بصیرت عاشورایی بر تشکیل و فعال‌سازی شورای امر به معروف اداره کل و بقاع متبرکه جهت اجرای برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم و بر تبلیغ و ترویج فرهنگ متعالی وقف در همه برنامه‌ها تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد روابط عمومی در خصوص تبلیغات و اطلاع رسانی و برگزاری نشست خبری با موضوع بصیرت عاشورایی و اجرای نیت در ابتدای طرح و حضور مدیرکل و مسئولان اوقاف در برنامه‌های صدا وسیما در طول طرح بصیرت عاشورایی اقدام نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۶۲۰۰۰۰۱۸۴، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین