پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آیین‌های عزاداری بر پایه انتقال ابعاد قیام امام حسین(ع) استوار باشد.

شعار سال: آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: عزاداران باید از رفتارهای احساسی و یا خرافی بپرهیزند و آیین‌های عزاداری بر پایه انتقال پیام عاشورا، مفاهیم نهضت عاشورا و معرفی ابعاد قیام امام حسین (ع) استوار باشد.

وی بیان کرد: عزاداری برای سیدالشهدا (ع) در ماه محرم اجر اخروی دارد اما طی سال‌های گذشته با هجمه‌های فرهنگی در این زمینه روبرو بوده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ ناب عاشورا برای مصون ماندن از توطئه‌های فرهنگی امری ضروری است که در این راستا مبلغان، مداحان و روحانیان وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: روحانیان و سخنرانان باید تلاش کنند تا مردم را با واقعه عاشورا آشنا کرده و علاوه بر امربه‌معروف و نهی از منکر، هدف اصلی امام حسین (ع) را از این قیام به‌خوبی بیان کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخاب شهردار یکی از حساس‌ترین اتفاقات شهر اراک است، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر اراک باید بکوشند فردی را برای این سمت برگزینند که بتواند مشکلات این شهر را رفع کرده و به بهترین نحو به وظایف خود عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: در حال حاضر در کشور با مشکلات بسیار زیادی ازجمله اشتغال و اقتصاد مواجه هستیم که بر همین اساس دولتمردان باید بکوشند به‌دوراز نگاه‌های سیاسی درصدد رفع مشکلات مردم باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 شهریور 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۶۰۸۰۰۰۵۸۸، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین