پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان از کسب رتبه اول مسابقات علمی ـ تخصصی معلمان تربیت‌بدنی کشوری توسط يك معلم اسدآبادي خبر داد.

شعار سالعبدالله جعفری شنبه از کسب رتبه اول مسابقات علمی- تخصصی معلمان تربیت‌بدنی کشوری توسط دبیر تربیت‌بدنی شهرستان اسدآباد خبر داد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات مصطفی خادمی، دبیر تربیت‌بدنی شهرستان اسدآباد توانست رتبه اول مسابقات علمی- تخصصی معلمان تربیت‌بدنی کشور را به خود اختصاص دهد، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها در پنج گروه سنی برگزار شد.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه مصطفی خادمی در هم‌گروه خود رتبه اول و هم در مجموع پنج گروه برتر نیز حائز رتبه اول شد، افزود: این قهرمان همدانی توانست لقب قهرمان این مسابقات را از آن خود کند.

وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را توانمندسازی معلمان تربیت‌بدنی عنوان کرد و گفت:رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت‌بدنی در سه سطح شهرستان ، استان و کشوری برگزار شد.

جعفری با تاکید بر اینکه در مرحله کشوری این رقابت‌ها از هر استان یک تیم با ترکیب پنج نفر معلم تربیت‌بدنی و یک نفر سرپرست در پنج رده سنی شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: 38 داور و ناظر وزارتی نیز در اجرای این رویداد علمی مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو مرحله برگزار شد، گفت: معلمان تربیت‌بدنی در هر دو مرحله با برگزاری آزمون علمی و عملی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان از نفرات برتر رقابت‌ها با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل شد.

لازم به یادآوری است مسابقات علمی- تخصصی معلمان تربیت‌بدنی کشور (ویژه آقایان ) در استان کردستان برگزار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۶۱۵۰۰۱۱۶۴ ، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین