پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
شانزده اصل مدیریتی از دیدگاه دکتر دمينگ در مديريت کيفيت

شعار سال: شانزده اصل مدیریتی از دیدگاه دکتر دمينگ در مديريت کيفيت:

1️⃣اگر هدف نهايي شما رقابت كردن و باقي‌ ماندن در کسب و کار و کارآفريني است،بهبود محصول و خدمات را هدف ثابت و مشخص خود قرار دهيد.

2️⃣فلسفه جديد را اقتباس کنيد.ما در دوران اقتصادي جديدي هستيم.مديران بايد از چالش موجود آگاه شوند،‌مسئوليت‌هاي خود را بشناسند و براي تغيير،رهبري را به دست گيرند.

3️⃣براي دست‌يابي به کيفيت،از تکيه بر بازرسي گسترده دست برداريد.با ايجاد کيفيت در محصول،‌از همان آغاز کار نياز به بازرسي گسترده را از بين ببريد.

4️⃣به کسب و کار مبتني بر پاداش بر اساس قيمت کالا پايان دهيد.در عوض،هزينه‌ کلي را به حداقل برسانيد؛هر نوع کالا را از يک تأمين‌کننده بخواهيد و بر اساس رابطه‌اي درازمدت و مبتني بر وفاداري و اعتماد، با او رفتار کنيد.

5️⃣سيستم توليد و ارايه خدمات را پيوسته و هميشه بهبود بخشيد تا کيفيت و بهره‌وري بهبود يابد و در نتيجه،هزينه‌ها به طور روزافزون کاهش پذيرد.

6️⃣آموزش در خصوص شغل را برقرار كنيد.

7️⃣رهبري را اعمال کنيد.هدف از نظارت بايد آن باشد که به افراد،ابزارها و دستگاه‌ها براي ارايه کار بهتر،کمک برساند.شيوه‌هاي فعلي نظارت بر مديريت و هم چنين نظارت بر کارگران خط توليد، نيازمند تغيير کلي است.

8️⃣ترس را نابود کنيد تا هر کس بتواند به طور مؤثر براي شرکت کار کند.

9️⃣موانع موجود ميان بخش‌هاي شرکت را در هم بشکنيد.افراد در بخش‌هاي تحقيق،‌طراحي،فروش و توليد بايد به صورت گروهي کار کنند تا بتوانند مشکلات را پيش‌بيني کنند؛

مشكلاتي که ممکن است در روند توليد رخ دهد يا مشتري هنگام استفاده از محصول يا خدمات با آنها مواجه گردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مهر ارقام ، تاریخ انتشار 30 شهریور 96، کدمطلب:368، www.blog.mehrargham.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین