پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
تجارت شما بدون اعتبار سازی هیچ است ، اعتبار سازی یعنی حتی زمانی که در دید رس مشتری ها نیستید در مسیر درست حرکت کنید و این جز سرمایه گذاری روی یکپارچگی کسب و کار میسر نمیشود .

شعار سالیکپارچگی تجارت تان را حفظ کنید :

تجارت شما بدون اعتبار سازی هیچ است ، اعتبار سازی یعنی حتی زمانی که در دید رس مشتری ها نیستید در مسیر درست حرکت کنید و اینجز سرمایه گذاری روی یکپارچگی کسب و کار میسر نمیشود .

از میزان اعتبار خود در دنیای اینترنت و آن لاین مطمئن شوید :

عصر امروز ، دنیای دیجیتال است چه بخواهید چه نخواهید باید در این عرصه حضور داشته باشید اما کیفیت حضور شما نیز مهم است ، مشتری ها امروزه بابت هر چیزی هر مسئله ای در اینترنت به جستجو میپردازند ، بنابراین مراقب باشید کوچک ترین کامنت منفی در رابطه با کسب و کارتان در دنیای اینترنت به سرعت هر چه تمام تر پخش میشود ، پس سعی کنید تا جایی که امکان دارد روی رضایت مشتری ها و متقاضیان کسب و کارتان سرمایه گذاری کنید ، رضایتمندی مشتری اعتبار کسب و کار شماست ، حتی اگر از شبکه اجتماعی لینک دین برای گسترش و معرفی کسب و کارتان استفاده میکنید خیلی مراقب باشید تمام مطالبو ویدئو هایی که در صفحه لینک دین خود قرار میدهید توسط دیگر کسب و کارها و سرمایه گذاران دیده میشود پس بهتر است از سرمایه گذاری روی اعتبار اینترنتی تان به هیچ عنوان کم نگذارید .

زندگی مالی شخصی و زندگی مالی حرفه ای را از هم جدا کنید :

یکی از آفت های خطرناک هر تجارتی در هم آمیخته شدنمسائل مالی شخصی با مسائل مالی کاری و حرفه ای میباشد ، شما به عنوان یک سرمایه گذار نیاز دارید تا یک تاریخچه مدون از مسائل مالی حرفه ای خود داشته باشید همه این ها به کمی هوشمندی مدیریت مالی نیاز دارد که اگر خودتان این توانمندی را دارید چه بهتر اگر ندارید حتما" از یک مشاور مالی بخواهید در این زمینه به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد .

دانش تخصصی تجارت تان را بیاموزید :

در دنیای تجارت افراد حرفه ای با دانش تخصصی خود خیلی زود شناخته میشوند ، معمولا " افرادی که دارای دانش فنی و تخصصی هستند علاقه بیشتری به دریافت مدارک و گواهینامه های بیشتر در زمینه فعالیت تخصصیخود هستند ، معمولا" مجهز بودن به دانش فنی و تخصصی باعث میشود شما به روز باشید و بهتر فعالیت تخصصی خود را انجام دهید این کار به اعتبار حرفه ای شما تا حد زیادی خواهد افزود . علاوه بر این موارد آدم های حرفه ای، افرادی متواضع هستند. اگر پروژه یا کاری خارج از تخصص آنها باشد، از اعتراف به آن هراسی ندارند. آنها در صورتی که به کسی نیاز داشته باشند، سریع از آنها درخواست کمک می کنند و به یادگیری از دیگران مشتاق هستند.

بر روی هوش احساسی خود بیشتر سرمایه گذاری کنید :

معمولا"کسانی که در دنیای تجارت هوش احساسی بالاتری نسبت به دیگران دارند موفق ترند چرا ؟ دلیل اش این است که میتوانیدنیازهای احساسی دیگران رااز جمله مشتریان درک کنید . شما با سرمایه گذاری درست و اصولی روی بهتر کردن هوش احساسی خود موثر تر گوش خواهید کرد و در شرایط مختلف عکس العمل های سنجیده تری خواهید داشت . اگر می خواهید که اعتبار حرفه ایخود را ارتقا دهید، بر روی بهبود هوش احساسی خود تمرکز کنید.

به تعهدات خود پایبندی بیشتری نشان دهید :

اگر زیر بار تعهدی در رابطه با همکاران ، مشتری ها و تیم کاری خود می روید حتما " آن را اجرایی کنید ، اگر نمیتوانید از پس تعهد خود بر آیید قبل از تمام شدن موعد مقرر آن را به اشخاص مربوطه اطلاع دهید ، هرگز سعی در توجیه کردن خود نداشته باشید و تمرکز خود را بر آورده کردن نیاز ها و پایبندی به تعهدات خود بگذارید .

بر آورده کردن فوریت های مشتری باید اولویت کاری شما باشد :

دنیای تجارت امروز دنیای پر رقابتی است که هیچ گونه تاخیری پذیرفته نیست ، مشتری ها خیلی راحت در صورت مشاهده کوچک ترین کاستی و تاخیر در ارائه خدمات به سراغ رقبا میروند پس اگر میخواهید اعتبار حرفه ای خود را افزایش دهید فوریت برآورده کردن نیاز مشتری باید فوریت خود شما باشد ، یک مدیر باهوش که میخواهد به اعتبار حرفه ای خود لطمه ای وارد نکند باید بتواند چند قدم جلو تر نیاز مشتری را پیش بینی کند .

احساس شرکای خود نسبت به کسب و کار خودتان را بررسی کنید:

شرکای تجاری شما شامل سهام داران، کارکنان و همکاران و حتی سازمان های دولتی و غیر دولتی دیگر از شما انتظار دارند که کار و فعالیت خود را با کیفیتو استاندار لازمانجام دهید. بنابراین بررسی و ارزیابی عملکرد خودتان در نظر آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بهترین راه پرسش کردن از آنها در مورد ارزش ها و نتایجمورد نظر آنها می باشد. اطلاع از این نتایج در مدیریت موثر اعتبار شما نقش بسیار مهمی دارد .

برای بلند مدت برنامه ریزی کنید :

سرمایه گذاری در اعتبار سازی چه شخصی به عنوان مدیر و چه تجاری ، به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفته میشود ،فرآیند اعتبار سازی یک شبه یا چند روزه به وجود نمی آید بلکه باید خود و تیم تحت کنترل خود را برای یک فرایند طولانی مدت آماده کنید.ناگفته نماند معمولا " مزیت های رقابتی یکی از قطعه های پازلاعتبار سازی هستند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مگاشید ، تاریخ انتشار ---- ، کدمطلب:885، www.megashid.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین