پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۸۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری سوگواره «احلی من العسل» در زنجان خبر داد و گفت: این مراسم دوم مهرماه در امامزاده سید ابراهیم(س) برگزار می شود.

شعارسال: محمود عباسی از برگزاری سوگواره «احلی من العسل» در زنجان خبر داد و گفت: این مراسم ۲ مهرماه ساعت ۱۰ صبح در امامزاده سید ابراهیم زنجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: همزمان با ماه محرم برنامه‌های تربیتی در مدارس زنجان برگزار می‌شود و این سوگواره با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به صورت متمرکز استانی در شهر زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بیش از۸۰۰ دانش‌آموز در این سوگواره شرکت خواهند کرد و این افراد دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه هستند.

عباسی تاکید کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و با مداحی و عزاداری دانش‌آموز زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به رویکرد آموزشی برنامه «احلی» من العسل افزود: ارائه آموزش صحیح مداحی نیز در این برنامه مدنظر است و دانش آموزان با مدیحه سرایی آشنا می شوند.

وی تصریح کرد: این برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوجوان واقعه کربلا حضرت قاسم (ع) برگزار می‌شود.

عباسی گفت: الگوسازی برای نسل جوان و نوجوان از سیره ائمه معصومین(ع) از جمله اهداف برگزاری این همایش است و هر سال با شکوه برگزار می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1مهر1396، کدخبر: 4095151: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین