پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
مدیر دفتر تخصصی سینمای اصفهان اصفهان گفت: جلسات کارگاهی انتقال تجربه، با حضور فیلمنامه‌نویسان و کارگردانان برجسته کشور، شنبه‌های ابتدای هر ماه به همت دفتر تخصصی سینما در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

شعار سال: مصطفی حیدری اظهار داشت: جلسات کارگاهی انتقال تجربه، با حضور فیلمنامه‌نویسان و کارگردانان برجسته کشور، شنبه‌های ابتدای هر ماه به همت دفتر تخصصی سینما، وابسته به سازمان فرهنگی‌ تفریحی شهرداری اصفهان، در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسالت و هدف اصلی دفتر تخصصی سینما تمرکز بر حوزۀ فیلمنامه است، تصریح کرد: دفتر تخصصی سینما پس از برگزاری نخستین دوره نشست‌های تحلیلی/ آموزشی فنون فیلم‌نامه‌نویسی اصفهان در زمستان 95، از تابستان سال جاری، اقدام به برگزاری سری جلسات کارگاهی را با عنوان «انتقال تجربه» کرده است که نخستین جلسۀ آن با حضور مازیار میری و امیر عربی در 11مرداد 96، دومین جلسه آن چهار شهریور96 با حضور استاد امرا... احمدجو برگزار شد و در سومین جلسه از این کارگاه‌ها، در حضور سعید عقیقی، مدرس، فیلمنامه‌نویس و منتقد سینما خواهیم بود که در روز شنبه، اول مهرماه، از ساعت 16 تا 20 برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر تخصصی سینما درباره شرایط شرکت در این کارگاه‌ها ادامه داد: شرط ورود علاقه‌مندان به این جلسات فارغ‌التحصیلان رشته‌های سینما، فیلمنامه‌نویسی و ادبیات نمایشی، فارغ‌التحصیلان انجمن سینمای جوان با ارائه یک فیلم شاخص و هنرجویان نخستین دوره نشست‌های تحلیلی/آموزشی فنون فیلمنامه‌نویسی اصفهان است.

وی همچنین از فروش کتاب دوجلدی «معیار نقد، معماری نقد» نوشتۀ سعید عقیقی با تخفیف ویژه خبر داد و اعلام کرد: دو کتاب ارزشمند «معیار نقد، معماری نقد» که به مبحث‌هایی چون اصول و معماری نقد، نقد سینمای ایران و جهان، بررسی مباحث نظری و... می‌پردازد، به قیمت 20هزار تومان به فروش می‌رسد.

حیدری گفت: کارگاه‌های «انتقال تجربه» در جلسات آینده از حضور همایون اسعدیان، رسول صدرعاملی، حمید نعمت‌الله، محمدرضا گوهری‌، محمدحسین مهدویان و هادی مقدم‌دوست بهره‌مند خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1 مهر 96، کد مطلب: 1527354 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین