پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
چندی پیش یعنی همزمان با ورود به سال تحصیلی جدید، مسئولین مترو تهران از آغاز به کار یکی از ایستگاه های خط 7 خبر دادند این در حالی است که بسیاری از مسئولین معتقدند این خط ایمنی لازم را ندارد.

شعارسال: چندی پیش یعنی همزمان با ورود به سال تحصیلی جدید، مسئولین مترو تهران از آغاز به کار یکی از ایستگاه های خط 7 خبر دادند این در حالی است که بسیاری از مسئولین معتقدند این خط ایمنی لازم را ندارد.

در راستای راه اندازی یکی از ایستگاه های خط 7، شرکت بهره برداری مترو تهران در سایت اصلی خود از آغاز پذیرش مسافر در ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس خبر داد.

دکتر محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص آغاز پذيرش در ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس در خط ۷ مترو تهران گفت : این ایستگاه در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان جلال آل احمد قرار دارد که در مجاورت آن چند مرکز پزشکی و دانشگاهی مهمی هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه به زودی در همین خط (خط ٧) ایستگاه مترو رودکی نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، گفت: در حال حاضر ساعت کاری خط ۷ مترو از ۶ صبح الی ۱۸ و فاصله گذر قطارهای آن هر ۳۵ دقیقه یکبار است. امیدواریم در آینده ای نزدیک با تخصیص قطارهای جدید از سوی نهادهای ذی‌ربط بتوانیم سطح خدمات در این خط را ارتقا دهیم.

اما در این ارتباط عضو شورای شهر تهران اعتقاد دیگری دارد. محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه خط هفت مترو تهران ایمنی لازم را ندارد در گفتگو با تیتر شهر بیان کرد: در خصوص بحث خط 7، معتقدیم که این خط همچنان فاقد ایمنی است؛ در این ارتباط به مسئولین مترو اعلام کردیم اما مسئولین مترو می گویند مشاورین ایمنی این خط را تائید کرده اند.

وی ادامه داد: ما از آن ها خواسته ایم، اسنادشان را به ما بدهند اما تا کنون تائیدیه ای مبنی بر ایمنی خطوط به ما ارائه نکرده اند و ما معتقدیم خطوطی که ایمن نیست باید تعطیل شود.

علیخانی تصریح کرد: ما کتبا به آن ها اعلام کرده ایم که این خطوط ایمنی ندارد و از مشاور هم خواسته ایم نظر بدهد؛ در این راستا اگر مشاور ایمنی را تائید کند هر مسئولیتی متوجه مسئولین مترو است ولی اگر تائید نکنند، این خطوط باید تعطیل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تیتر شهر ، تاریخ انتشار: 3 مهر 1396 ، کدخبر: 52265 ، www.titreshahr.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین