پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
فرماندار شهرستان شیراز گفت: توسعه پالایشگاه شیراز آثار مثبت اقتصادی بسیاری برای مردم منطقه و به ویژه در زمینه اشتغالزایی به همراه دارد، از این رو باید موانع فراروی این طرح از میان برداشته شود.

شعارسال: حیدر عالیشوندی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری بخش زرقان که به میزبانی شهر لپویی برگزار شد، افزود: توسعه پالایشگاه ها امروزه با صنعت روز دنیا همگام شده و می توان پالایشگاه شیراز را نیز مثل تمامی کلانشهرها توسعه داد و با توجه به اشتغالزایی زیاد این صنعت باید با توان و کوشش زیاد این پروژه ملی دنبال شود.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح توسعه پالایشگاه شیراز هم اینک یک سرمایه گذار آماده فعالیت است و امید است که با تحقق این طرح، شاهد توسعه شهرهای زرقان و لپویی و دیگر مناطق همجوار باشیم.

فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح مشکلات شهر لپویی در این جلسه گفت: رفع مشکل حمل و نقل این شهر در گروی مشارکت بخش خصوصی است و از متقاضیان فعالیت در این بخش استقبال می کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی در این جلسه بر رفع مشکلات طرح مسکن مهر شهر لپویی تاکید کرد و گفت: باید درطرح جامع شهر لپویی، برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات ساکنان این طرح از جمله ساخت مدرسه صورت گیرد.

فرج اله رجبی همچنین بر پیگیری مسائل مرتبط با شهرک صنعتی لپویی تاکید کرد و گفت: گره گشایی از مشکلات فراروی این شهرک حق مردم منطقه است و همگی نسبت به رفع این مشکلات مسئول هستیم.

مسعود رضایی دیگر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر فعال سازی شهرک صنعتی لپویی با هدف اشتغالزایی و درآمدزایی برای مردم منطقه تاکید کرد.

وی اظهار کرد: شهرک سازی صنعتی در برخی مناطق در حد شعار باقی مانده است و اعطای تسهیلات و امکانات برای رونق بخشی به فعالیت ها در شهرک های صنعتی باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیراز نیز در سخنانی در این آیین گزارشی از تلاش ها برای رفع مشکلات ساکنان طرح های مسکن مهر ارائه کرد و گفت: هم اینک پنج مدرسه در توافق با اداره کل نوسازی مدارس فارس در مجاورت طرح مسکن مهر لپویی در حال ساخت است.

عبدالهی بیان کرد: از این تعداد، روند ساخت سه باب مدرسه پیشرفت 70 درصدی دارد.

وی اظهار کرد: شهرداری لپویی در مسکن مهر ریالی هزینه نکرده و اداره راه و شهرسازی شیراز 50 میلیارد ریال اعتبار در تامین زیرساخت های مورد نیاز مانند توسعه راه ، احداث پیاده رو، ساخت مسجد، درمانگاه و مجتمع تجاری هزینه کرده است.

شهر لپویی از توابع بخش زرقان شهرستان شیراز است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 82680562: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین