پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
استاندار خراسان شمالی با بیان این که برای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه استان، تغییر امری گریزناپذیر است، گفت: مشورت گرفتن مسئولان امری پسندیده است اما فرمانداران باید بدانند تصمیم گیری نهایی با آنان است و آن ها هستند که باید به استاندار و وزیر کشور پاسخگو باشند.

شعار سال: منطقه خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شیروان تصریح کرد: از برنامه های دولت دوازدهم، جوانگرایی و کاهش حداقل هشت سال از میانگین سن مدیران است اما طی یک سال گذشته در خراسان شمالی کاهش سن مدیریتی بیش از این هشت سال تعیین شده را شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: تعداد مدیران زن در استان هم نسبت به پارسال دو برابر شده و این روندها هم چنان باید ادامه یابد تا در پایان این دولت حداقل 30 درصد پست های مدیریتی در اختیار زنان توانمند و تحصیلکرده ما قرار گیرد.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی ازجمله انتظارات خود از فرماندار جدید شیروان را تلاش برای تحقق رشد و توسعه این شهرستان با نگاهی ملی و استانی، کمک به روند جذب سرمایه و حمایت از بخش خصوصی و رونق تولید و اشتغال، رعایت حقوق اقوام و اقلیت ها، ارتقای سعه صدر مسئولان و آموزش نقادی و نقدپذیری به همگان برشمرد و افزود: ارتقای جایگاه و سهم زنان و جوانان در مدیریت ها از دیگر نکات مورد تأکید است.

صالحی هم چنین با اشاره به برخی هدف گذاری های انجام شده در استان خاطرنشان کرد: معرفی روستاهای سبز و بدون بیکار، ایجاد تونل سبز ورودی شهرهای استان و بوستان های ویژه بانوان در مراکز شهرستان ها باید در شیروان هم پیگیری و اجرایی شود.

وی ادامه داد: کمک به راه اندازی دهکده گردشگری، ارتقای هر چه بیشتر شاخص های آب روستایی و شهری، توسعه راه ها و معادن و بهره گیری از ظرفیت طبیعی استان در حوزه انرژی های پاک هم باید از دیگر اولویت های فرماندار شیروان باشد.

نماینده شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این مراسم از استاندار خراسان شمالی به عنوان استانداری بی حاشیه و مورد وثوق وزیر کشور و نمایندگان مجلس یاد کرد و گفت: استاندار خراسان شمالی که نگاهی فراتر از مرکز استان دارد، با پیگیری های فراوان خود در جذب بودجه های بیشتر به استان موفق ظاهر شده و مورد حمایت تمام نمایندگان استان است.

عبدالرضا عزیزی با اشاره به برخی دستاوردهای سالیان اخیر دولت و نظام اسلامی در خدمت رسانی به مردم شیروان ازجمله عمران شهری و روستایی، ارتقای بیمارستان ها و مراکز درمانی، مباحث آب و گازرسانی در روستاها و نظایر آن، بر اجرایی شدن طرح های مهم دیگری مثل راه آهن هم تأکید کرد.

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان هم تقویت حس وحدت و همدلی را موجب ارتقای کارایی دانست و با بیان این که وجود اختلاف سلیقه ها در جامعه امری طبیعی است، تصریح کرد: با وجود همه این اختلاف سلایق می توان در چارچوب های قانونی نظام و کشور، برادرانه با یکدیگر برای خدمت رسانی به مردم کار کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان خراسان شمالی)، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 967-785-5: www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین