پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی اعلام کرد که این سازمان برای تمامیت ارضی عراق احترام قائل است.

شعارسال: به نقل از وبگاه سازمان ملل متحد، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی در نشست رسانه ای خود با اشاره به همه پرسی جدائی اقلیم کردستان از دولت مرکزی عراق اعلام کرد: برای تمامیت ارضی عراق احترام قائل هستیم.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل ادامه داد: همه پرسی در اقلیم کردستان عراق و نتایج آن از نزدیک پیگیری شده و در صورت نیاز به طرفین کمک های لازم ارائه خواهد شد.

وی همچنین افزود: برای ساختار واحد، حاکمیت و تمامیت ارضی عراق احترام قائل بوده و از قول هایی که دولت عراق برای حفظ حقوق مردم اداره اقلیم کردستان داده است، خرسند هستیم.

«استفان دوجاریک» طرفین را به اعتدال و آرامش و سازمان ملل را نیز به مشارکت در این فراخوان دعوت کرده و گفت: هیئت امدادرسان سازمان ملل متحد در عراق (UNAMI) به فعالیت های خود در زمینه کمک های بشردوستانه، توسعه، حقوق انسانی و موضوعات سیاسی در سراسر این کشور ادامه می دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 8 مهر 96، کدخبر: 4101423، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین