پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به پیش‌بینی فصلی هوا در پاییز گفت: میانگین بارش‌ها در فصل پاییز برای استان همدان شش میلیمتر است که پیش‌بینی می‌شود وضعیت با همین روند ادامه داشته باشد.

شعار سال: محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه بارش‌های موثر استان از 17 مهرماه به تدریج آغاز می‌شود، افزود: امیدواریم بر اساس میانگین سال‌های گذشته در آبان‌ماه 40 میلیمتر بارش به ثبت برسد.

وی یادآور شد: بر اساس الگوهای دریافتی هواشناسی بارش باران در فصل پاییز امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود چرا که میزان بارش‌ها در سال گذشته کمتر از میانگین بوده است.

باقری‌شکیب با بیان اینکه امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود سرعت وزش باد در برخی نقاط استان به 50 کیلومتر بر ساعت نیز برسد.

وی با بیان اینکه بیشترین سرعت وزش باد در روز گذشته مربوط به شهرستان همدان با 76 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است، اظهار کرد: تا اواخر هفته همچنان دمای هوا کاهش خواهد یافت همچنین برای روز چهارشنبه در شمال شرق استان بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه اسدآباد با 30 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و رزن به شش درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است، گفت: حداقل دمای شهرستان همدان نیز در 24 ساعت گذشته 11 درجه سانتیگراد بالای صفر و حداکثر دما نیز 28 درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 مهر 96، کد مطلب: 967-4190-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین