پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح روزهای دوشنبه تا چهارشنبه سرعت وزش باد به حدود 70 تا 90 کیلومتر در ساعت رسیده و در نقاط مستعد طوفان گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

شعار سال: علی ملاشاهی در زاهدان اظهار کرد: وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید در نواحی مرکزی و نوار غربی استان تا بعدازظهر تداوم خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از فردا با تشدید جریانات شمالی تا پایان هفته در شمال استان وزش باد همراه با گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: صبح روزهای دوشنبه تا چهارشنبه سرعت وزش باد به حدود 70 تا 90 کیلومتر در ساعت رسیده و در نقاط مستعد طوفان گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود، طی این مدت در نواحی مرکزی و نوار شرقی شاهد وزش باد و افزایش غلظلت غبار خواهیم بود.

ملاشاهی بیان کرد: از فردا در نیمه شمالی کاهش محسوس 6 تا 8 درجه‌ای دما رخ خواهد داد، روزهای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات جنوبی استان شرایط برای رشد ابر و احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران مهیا است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 خرداد 1396، کد مطلب:13960313000763 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین