پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان از افزایش دمای دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا و تداوم وزش طوفان در سیستان خبر داد.

شعار سال: علی ملاشاهی در زاهدان اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضعیت جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد از امروز با کاهش شدت وزش طوفان و گرد و خاک، دمای هوا در منطقه سیستان دو تا چهار  درجه گرمتر می‌شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از روز شنبه هفته آینده مجدد بر شدت وزش باد و گرد و خاک در منطقه سیستان افزوده می‌شود و این وضعیت جوی تا اواخر هفته آینده ادامه دارد.

وی گفت: بر اثر وزش بادهای شمالی که از سه روز قبل آغاز شده، امروز آسمان نواحی مرکزی ،غربی و جنوبی استان هم غبارآلود گزارش شده و هم‌اکنون شدت وزش طوفان در منطقه سیستان 60 کیلومتر بر ساعت است.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: سرعت طوفان در شمال استان در دو روز گذشته به 95 کیلومتر بر ساعت هم رسیده بود که کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را به دنبال داشت.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای 16 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و زرآباد با دمای 46 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهرهای سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 08 تیر 1396، کد مطلب: 1448804: tasnimnews.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین