پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۹۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد متوسط همراه با گاهی گرد و خاک روز جمعه شهرهای شمالی استان را فرا می گیرد.

شعارسال: رضا آزادمنش روز پنجشنبه اظهار داشت: سرعت وزش باد فردا در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان به 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت می رسد.

وی افزود: این شرایط سبب کاهش موقتی دما در این مناطق می شود اما مجددا از شنبه تا اواسط هفته آینده روند افزایش دما را خواهیم داشت.

وی گفت: در شبانه روز گذشته خاش با حداقل 20 درجه و دلگان با حداکثر 45 درجه بالای صفر به ترتیب خنکترین و گرمترین شهرهای استان بودند.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارتفاع موج در سواحل جنوب استان روز گذشته به 2 متر و 50 سانتی متر رسیده بود که امروز کاهش پیدا کرده و دریای عمان به نسبت آرام است.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله طوفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 4خرداد1396، کدخبر: 82544091: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین