پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
پنتاگون از توافق فروش 173 ميليون دلار سلاح به قطر خبر داد.

شعار سال: وزارت دفاع آمريکا روز چهارشنبه در بيانيه اي مطبوعاتي از توافق شرکت سامانه هاي موشکي ريتون اين کشور براي فروش تسليحاتي به ارزش 173 ميليون دلار به قطر خبر داد.

به گزارش اسپوتنيک از واشنگتن، در اين بيانيه آمده است:«شرکت سامانه هاي موشکي ريتون مستقر در توسان ايالت آريزونا قراردادي به ارزش بيش از 172 ميليون دلار براي فروش دويست سامانه موشک هوا به زمين (JSOW) و قطعات يدکي مورد نياز به همراه پشتيباني هاي فني و مهندسي لازم به دولت قطر دريافت کرده است.»

بر اساس اطلاعاتي که در پايگاه اينترنتي ريتون منتشر شده است سامانه (JSOW) به نيروهاي دريايي يک کشور اين امکان را مي دهد که کشتي هاي در حال حرکت در دريا و نيز اهداف ثابت مستقر در خشکي را هدف قرار دهد. اين سامانه براي اصابت به هدف از سيستم ناوبري جي پي اس و نيز سيستم مادون قرمز استفاده مي کند.

کارهاي توليدي مربوط به اين قرارداد نظامي در ايالت هاي آريزونا، تگزاس، ورمونت، مينه سوتا، ماساچوست و چندين ايالت ديگر و نيز در کشور انگليس صورت خواهد گرفت. اين اقدامات انتظار مي رود تا ژوئن سال 2020 تکميل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 13 مهر 96، کد مطلب: 20171005120809945، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین