پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
وزیر ارتباطات و فن‌آروی اطلاعات گفت: بعید می‌دانم وزارت اطلاعات فعالان شبکه‌های اجتماعی را دستگیر کرده باشد، منتظر هستیم مرحله بازپرسی تمام شود و اطلاعات را بگیریم.
شعارسال: وزیر ارتباطات و فن‌آروی اطلاعات گفت: بعید می‌دانم وزارت اطلاعات فعالان شبکه‌های اجتماعی را دستگیر کرده باشد، منتظر هستیم مرحله بازپرسی تمام شود و اطلاعات را بگیریم.

محمدجواد آذری جهرمی ،‌ درباره بازداشت برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به این سؤال که آیا این اقدام با هماهنگی با وزارت ارتباطات صورت گرفته است، گفت: من بعید می‌دانم وزرات اطلاعات این افراد را دستگیر کرده باشد. این افراد بازداشت شده‌اند اما دلیل آن را نمی‌دانم زیرا پرونده در حال بازپرسی است.

وی افزود: هنگامی که پرونده از مرحله بازپرسی بگذرد، قطعا ما سوال و پیگیری خواهیم کرد و اطلاعات لازم را می‌گیریم.

وزیر ارتباطات بیان کرد: چون پرونده در مرحله بازپرسی است، اطلاع دقیقی از محتویات پرونده ندارم و اطلاع‌رسانی در همان حدی است که دادستان اعلام کرده‌اند.

وی درباره اینکه آلترناتیوم و مدل جایگزینی برای فروش اینترنت حجمی چیست، عنوان کرد: هنگامی که گزارش صد روزه را ارائه شود، مدل جایگزینی را معرفی می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 15 مهر 1396، کدخبر: 543099، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین