پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
محمدجواد آذری جهرمی پس از جلسه هیئت دولت در گفتگو به خبرنگاران افزود : بنابر تاکیدی که رئیس جمهور داشت ، سازمان امور استخدامی و وزارت ارتباطات گزارشی از آخرین وضع پیشرفت دولت الکترونیک را ارائه کردند و باید زیرساخت فنی آماده می شد که به نحو قابل قبولی پیاده سازی شده است .

شعار سال: وی گفت : بانک های اطلاعاتی پایه در سازمان ثبت احوال داریم که هنوز در نشانی های پستی و نظام نقشه ، کاستی هایی وجود دارد که آمارها و گزارش پیشرفت آن ارائه شد، البته به لحاظ زیرساخت های فنی شرایط خوبی داریم.

آذری جهرمی گفت : همچنین گزارش پیشرفت دولت الکترونیک به طور کامل ارائه و قرار شد در جلسه بعد هیئت دولت مصوبه ای در این خصوص داده شود.

وی افزود : با توجه به اینکه این بحث نیاز به بررسی بیشتر دارد ، قرار شد مصوبه قبلی بازنگری شود و برای جلسه بعد هیئت دولت پیشنهاد دهیم که یک سری شاخص ها ارائه شود و بتوانیم گزارش پیشرفت دولت الکترونیک را به گونه ای ارائه کنیم که مردم نتایج آن را بصورت ملموس احساس کنند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که اگر امریکا از برجام خارج شود ایران باید چه عکس العملی نشان دهد هم گفت : بهتر است از وزیر امور خارجه بپرسید ، من وزیر ارتباطات هستم ولی طبیعتا جمهوری اسلامی برنامه ریزی متقابلی خواهد داشت و براساس گام هایی که آنها بر می دارند هیئت نظارت بر برجام ، وزارت خارجه و دولت متناسب با آن واکنش خواهند داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 12 مهر 96، کد مطلب: 1835320: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین