پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
عضو کمیسیون اجتماعی از تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت گردشگری در کمیسیون مشترک و قرار گرفتن آن در نوبت بررسی در صحن علنی خبر داد.

شعار سال: مسعود رضایی در تشریح جزییات بررسی لایحه تشکیل وزارت گردشگری گفت: برای بررسی این لایحه کمیسیون مشترکی اعم از اعضای کمیسیون های اجتماعی و فرهنگی مجلس تشکیل شده و کلیات این لایحه نیز به تصویب رسیده است و هم اکنون در حال بررسی جزییات آن هستیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته کار بر روی این لایحه که دولت با توجه به اهمیتی که موضوع گردشگری در اقتصاد کشور دارد آن را تدوین کرده و به مجلس ارسال کرده از دو ماه قبل آغاز شده است.

رضایی با بیان اینکه تمام ابعاد این لایحه با حضور مسئولان مربوطه به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است تصریح کرد: هفته گذشته آخرین جلسه برای بررسی روی این لایحه در کمیسیون مشترک برگزار شد و تعدادی از بخش خصوصی اعم از هتلداران، جامعه گردشگری و نمایندگانی از اصناف مرتبط با موضوع گردشگری در آن حضور داشتند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآورشد: در این جلسه با جمع‌بندی مباحث مطرح شده، کلیات این لایحه به تصویب رسید و قرار بر این شده که برای نتیجه نهایی در صحن علنی به رای گذاشته شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 15 مهر 96، کد مطلب: 621378: www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین