پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به شکایت اهالی حکیمیه به کمیسیون اصل ۹۰ در مورد تاسیس مرکز بازپروری معتادان، گفت: کمیسیون در نامه‌ای به شهرداری تهران خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

شعار سال: محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز پارلمان، از شکایت اهالی حکیمیه تهران پیرامون راه‌اندازی مرکز (کمپ) در این محله خبر داد و گفت: اهالی حکیمیه مدتی پیش شکایتی پیرامون راه‌اندازی مرکز (کمپ) در این محل به کمیسیون اصل 90 ارائه کردند؛ پس از این اقدام بنده با آقای قالیباف تلفنی صحبت کردم که ایشان گفتند این مرکز مربوط به ترک اعتیاد نیست و یک مرکز مهارت آموزی محسوب می‌شود.

وی همچنین از نگارش نامه کمیسیون اصل 90 به شهرداری تهران پیرامون کمپ ترک اعتیاد حکیمیه خبر داد و گفت: در آن نامه خواستار شدیم که به این موضوع رسیدگی کنند و پاسخ آن را به کمیسیون ارسال کنند لذا امیدواریم طبق بیان آقای قالیباف موضوع راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد مطرح نباشد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: توقع ما این است که نگاه به معتاد مجرمانه نباشد و آنها بیمار تلقی شوند اما این بیماران باید در مکان‌های خاص نگهداری شوند تا بهبودی حاصل شود.

پورمختار با بیان اینکه در روزهای آتی از این مرکز بازدید خواهم کرد، گفت:کمپ در واقع برای معتادان راه‌‌اندازی می‌شود و کسانی که معتاد نیستند دیگر نیازی به کمپ ندارند؛ در واقع معتادان باید در مراکزی نگهداری شده و ارتباط‌شان قطع شود تا بهبودی حاصل شود لذا امیدوارم کمپ حکیمیه مربوط به ترک اعتیاد نباشد و محلی برای حرفه‌آموزی باشد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري تسنيم، تاریخ انتشار: 29 دي 1394، کد مطلب: 975691 :www. tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین