پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۸۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
مرکز روابط عمومي وزارت راه و شهرسازي در اطلاعيه اي اعلام کرد: شرايط قطعي جديد تسهيلات مسکن كه برخي رسانه‌ها آن را منتشر و در ديگر رسانه‌‌ها بازنشر شده است تكذيب مي‌شود و اعلام اين شرايط هنوز جنبه اجرايي و قطعي پيدا نكرده است و آنچه اعلام شده است پيشنهادهاي اين وزارتخانه، بنابر ايجاد تعادل ميان منابع و مصارف بانک عامل نهايي خواهد شد

شعارسال: به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، خبرگزاري مهر در گفتگويي با غلامرضا سلامي مشاور امور حسابداري، حسابرسي و اصول حاكميت شركتي وزير راه و شهرسازي اعلام كرده است كه شرايط جديد وام مسکن به بازپرداخت 15 ساله، نرخ سود 8 درصد تغيير يافته است در حالي كه مصاحبه شونده از پيشنهادهاي وزارت راه وشهرسازي خبر داده است نه از اجرايي و نهايي شدن موضوع.
يادآوري مي‌شود همانطور كه پيش از اين توسط معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي اعلام شده است اين وزارتخانه پيشنهاداتي را در خصوص شرايط جديد وام مسکن داشته است كه هم اكنون براي نهايي شدن در حال طي مراحل اداري خود است.
مشاور وزير راه و شهرسازي در امور حسابداري، حسابرسي و اصول حاكميت شركتي در گفتگوي خود از پيشنهادات وزارتخانه براي كاهش نرخ سود و افزايش زمان بازپرداخت خبر داده است كه خبرنگار خبرگزاري مذكور بنابر تصورات و استنباط اشتباه خود با عنوان " اعلام شرايط جديد وام مسکن" به انتشار محتوا اقدام كرده است.
در اين مصاحبه تصريح شده است كه بهترين حالت و ايده آل ترين شرايط براي تسهيلات مسکن، کاهش نرخ بهره تسهيلات به 6 درصد و افزايش زمان بازپرداخت اقساط به 20 سال است ولي در حال حاضر دولت چنين منابعي را ندارد.
در پايان به اطلاع شهروندان گرامي رساند هر گونه تغييرات در شرايط دريافت تسهيلات مسكن از طريق روابط عمومي حوزه بانكي و پايگاه اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي به اطلاع عموم خواهيد رسيد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 17 مهر 1396، کدخبر: 120171009124155384 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین