پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه طرح حذف کپی کارت ملی در سمنان اجرا می‌شود گفت: بالغ‌بر ۲۵۲ هزار نفر در سمنان کارت ملی هوشمند دریافت کردند.

شعار سال: محمد همتیان صبح امروز در جلسه توسعه دولت الکترونیک اظهار داشت: 67 دفتر پیشخوان دولت به مردم استان سمنان خدمات برون‌سپاری ارائه می‌کنند و این مهم گامی مؤثر در راستای تحقق دولت الکترونیک است.

وی با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیکی در دستور کار قرار دارد افزود: صدور کارت ملی هوشمند یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در این راستا است که در استان سمنان نیز این طرح اجرایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح صدور کارت ملی هوشمند بالغ‌بر 252 هزار نفر کارت ملی هوشمند را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه 550 هزار نفر در استان سمنان واجد شرایط تعویض و صدور کارت ملی هستند تأکید کرد: بالغ‌بر نیمی از این افراد کارت ملی هوشمند دارد و صدور کارت هوشمند برای نیمه باقی‌مانده این جمعیت در دستور کار است.

همتیان از اجرای طرح حذف کپی کارت ملی در استان سمنان خبر داد و گفت: این طرح به‌صورت آزمایشی در استان سمنان در حال اجرا است و باید برای اجرای 100 درصدی این طرح گامی مؤثر برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح ارائه کپی از صفحه اول شناسنامه نیز حذف می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 مهر 96، کد مطلب: 1541727: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین