پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: قرارداد اجرای ۹ طرح انرژی خورشیدی از سوی سرمایه‌گذاران در استان سمنان منعقد شد.

شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: قرارداد اجرای ۹ طرح انرژی خورشیدی از سوی سرمایه‌گذاران در استان سمنان منعقد شد.

در جلسه تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری‌های استان که ظهر امروز در مرکز جذب سرمایه‌گذاری استان تشکیل شد، در خصوص فعالیت‌های انجام شده در بخش تأمین انرژی پاک و پیگیری‌های اقدامات سرمایه‌گذاران در این بخش بحث و تبادل‌نظر شد.

آقا محمد همتیان در این جلسه با اشاره بر تأثیرگذاری تأمین انرژی مورد نیاز صنایع از طریق انرژی خورشیدی، موقعیت مکانی این استان در جهت بهره‌گیری از نور و دمای خورشید را در رسیدن به این هدف را خوب توصیف و اظهار کرد: هم اکنون ۹ سرمایه‌گذار فعال در این امر مشغول فعالیت هستند و قرارداد تضمین برق نیز با آنها تنظیم شده است.

وی افزود: مقرر شد تا با مشخص شدن مقدار ظرفیت مورد نیاز برق در استان، اعضای کارگروه نیز با پیگیری مستمر ماهیانه بر اجرای چگونگی پروژه نظارت داشته باشند.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان سمنان هم با تأکید بر ضرورت تأمین انرژی استان با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی و بادی، جلوگیری از آلاینده‌های زیست‌محیطی و دسترسی آسان در تأمین این انرژی با استفاده از دمای مناسب آب و هوایی در این استان را از مزیت‌های اجرای این طرح در استان برشمرد.

علیرضا دیانی تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در بخش توسعه صنعت در استان کمبود انرژی مورد نیاز است که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها از سوی سرمایه‌گذاران شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی گفت: این ۹ طرح فعال، هم اکنون با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25 دی 1396، کدخبر: 13961025001238، www.semnan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
در استان هایی به مانند سمنان که میشه توش از انرژی خورشیدی بهره برد باید هرچه بیشتر از این ظرفیت ها برای تامین انرژی استفاده کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین