پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
معاون کنسولی و امور مجلس وزارت خارجه گفت: به برکت اراده مصمم و با همکاری فرمانده ناجا و وزیر خارجه محدودیتی برای انجام همکاری‌ها وجود ندارد.

شعار سالحسن قشقاوی در حاشیه بازدید سفرا و کارداران کشورهای مختلف از یگان‌های ویژه نیروی انتظامیاظهار کرد: پلیس سرافراز ما آمادگی کامل دارد تا از کانال‌های دیپلماتیک و در قالب اینترپل و روابط دو جانبههمکاری گسترده بین‌المللیداشته باشد. به خصوص که جهان و منطقه با مشکلات مشترکی مانند جرایم سازمان یافته، جرایم سایبری، تروریسم، قاچاق انسان و مواد مخدر و... روبرو است.

اتباع تمام کشورها امکان کسب روادید جهانگردی را دارند

معاون کنسولی وزارت خارجهاضافه کرد: به برکت اراده مصمم و با همکاری فرمانده ناجا و وزیر خارجه محدودیتی برای انجام همکاری‌ها وجود ندارد. در حال حاضر اتباع تمام کشورها به جز 11 کشور این امکان را دارند تاروادید جهانگردیتا سه ماه را تحصیل کنند.

وی اضافه کرد: در زمینه‌های پلیسی بین‌المللی همکاری‌های گسترده‌ای وجود دارد و ما این آمادگی را داریم که با تمام کشورها در سه حوزه معاضدت قضایی، انتقال محکومین و استرداد مجرمین همکاری داشته باشیم و پلیس ما در این زمینه‌ها به عنوان ضابط قدرتمند وارد عمل می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ انتشار 19 مهر 96، کدمطلب:۱۸۹۹۱۴، www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین