پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
تصرف کرکوک و بخش های گسترده از شمال عراق، علامتی از آن است که چه کسی واقعا صاحب قدرت است و چه کسی فقط درشت گویی می کند.

شعارسال:مهدی محمدی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: تصرف کرکوک و بخش های گسترده از شمال عراق، علامتی از آن است که چه کسی واقعا صاحب قدرت است و چه کسی فقط درشت گویی می کند.

به فاصله کمتر از دو روز از اعلام راهبرد ترامپ درباره ایران، مهم ترین پروژه بی ثبات ساز امریکا در منطقه، بی هزینه، و در کمترین زمان خنثی شد. اکنون از توطئه کردستان مشتعل، تنها یک بازرانی خسارت زده مانده و مردمی که دریافته اند او به سفارش اسراییل جز ناامنی و محرومیت برای آنها به بار نیاورده است.

حل مسئله از طریق ترکیب گفت وگو وفشار نشان دهنده مهارتی است که اکنون در خاورمیانه بی نظیر است. رویای چند ده ساله صهیونیست ها بر باد رفته چرا که مردی از جنس مقاومت اعراب و کردها را متقاعد کرده عواقب راهی که می روند چیست و دورنمایی از این عواقب را هم به آنها نشان داده است.

این موثرترین درسی است که می شد به ترامپ داد. ایران نشان داد نه فقط راهبرد دارد بلکه از ابزارهای لازم برای اجرای آن راهبرد هم بهره مند است. حالا آقای ترامپ می تواند ده سخنرانی دیگر هم بکند...

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت مشرق ،تاریخ انتشار26مهر96،کدخبر: 787637، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین