پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به کسی رای بدهیم که خاصیتی برای نظام ندارد و یا به نظام ضرر وارد می‌کند حق الناس را در انتخابات رعایت نکرده ایم.

شعار سال: لاله افتخاری در کنگره حزب اسلامی ایران زمین در رابطه با بحث جایگاه احزاب در ایران و تاثیر آن‌ها بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: در کشور ما آنطور که باید احزاب جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند، بنابراین می‌توان گرایش های سیاسی در جامعه را در دو گروه قرار دهیم که همگی دلبسته و در چارچوب نظام هستند وخواهان پیشرفت و توسعه کشور با ساختار فعلی هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه همه علاقمندان به پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران وظیفه خدمت به مردم را دارند تصریح کرد:همه فعالین سیاسی باید با درک مشکلات مردم به حضور هر چه بیشتر مردم در پای صندوق های رای کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالین و احزاب سیاسی باید برای مردم تاثیرات حضورشان در پای صندوق های رای را تبیین کنند خاطر نشان کرد: همه وظیفه داریم با هر زبانی مردم را تشویق کنیم که پای صندوق های رای حاضر شوند و برای آن‌ها از اهمیت اقتدار و جایگاه الگوبخشی ایران سخن بگوییم؛ چرا که حضور مردم پای صندوق آرا حتی اگر رای سفید بدهند در اقتدار ، سربلندی و استقلال کشور موثر است.

این نماینده مجلس در رابطه با رعایت حق الناس در انتخابات پیش رو گفت : باید شاخص ها را برای مردم تبیین کنیم تا خودشان انتخاب کنند، چون مردم با بصیریتی که دارند راهشان را انتخاب کرده و مصداق ها را پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هرکس در جامعه اجازه رای دادن داشته باشد حق الناس بر گردن او است تا انتخاب اصلح را انجام دهد ، گفت: اگر به کسی رای بدهیم که خاصیتی برای نظام ندارد و یا به نظام ضرر وارد می‌کند حق الناس را زیرپا گذاشته ایم.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه در رابطه با وظایف مجلس در شرایط پس از برجام برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: مصوبه مجلس در مورد برجام شرایطی را برای پس از برجام در نظر گرفته است که این مصوبه 9 ماده دارد و در آن تاکید شده است دولت و سایر دستگاه های حاکمیتی در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی اجازه هیچ گونه فرصت طلبی، نفوذ و سوء استفاده را به استکبار جهانی و به ویژه آمریکا ندهند.

وی با اشاره به اینکه در مصوبه 9 ماده ای مجلس تاکید شده است دولت همه منابع مالی آزاد شده در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و سرمایه‌گذاری های ضروری را به کار گیرد خاطر نشان کرد:مصوباتی نیز در اواخر سال گذشته در رابطه با رفع موانع تولید رقابت پذیر و اصلاحات قانون تنظیم مقررات مالی دولت در مجلس تصویب شد که اجرای آن در شرایط پس از برجام بسیار راهگشا خواهد بود.

افتخاری با تاکید بر ضرورت تقویت تولید ملی، اشتغالزایی و ثبات در اشتغال گفت: در جذب سرمایه های خارجی نیز باید به دنبال ورود تکنولوژی و دانش به کشور و سوق دادن شرایط اقتصادی کشور به سمت افزایش صادرات باشیم.

این نماینده اصولگرای مجلس در رابطه با اولویت‌های مجلس دهم از نگاه اصولگرایی گفت: رفع مشکلات اقتصادی مردم از مهمترین اولویت های مجلس دهم است که همواره رهبری، رئیس جمهور و رئیس مجلس بر آن تاکید داشته اند و نیاز مبرم جامعه امروز ما ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید است.

لاله افتخاری با اشاره به حساسیت زمان و جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا به ضرورت حضور پرشور مردم پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: امید است با حضور خوش یمن مردم در انتخابات 7 اسفند شاهد شکست دشمنان و پیروزی دوستانمان باشیم و با سربلندی مردم سالاری دینی را مثل گذشته رقم بزنیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394، کد مطلب: 94110200495 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین