پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۵۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: مشکلات اساسی آمریکایی‌ها با موجودیت جمهوری اسلامی ایران است.

شعارسال : سیدکمال خرازی در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی درباره مطرح شدن توافق ثانویه گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی روز به روز در حال توسعه نفوذش است و در جهت استحکام نظام و قدرت دفاعی کشور، پیشرفت‌های قابل توجهی کرده است، بنا بر این با این موجودیت مشکل دارد.

وی گفت: به طور طبیعی در میدان حضور واقعی ایران در منطقه نتوانستند جلوی نفوذ ایران را بگیرند و می‌خواهند به شیوه‌های دیگری متوسل شوند که از آن طریق پیشرفت جمهوری اسلامی را کنترل کنند.

خرازی افزود: وقتی که شما یک بار تجربه کردید و دیدید که چگونه زیر تعهدات‌شان می‌زنند، عقل ایجاب می‌کند که انسان دیگر در این میدان وارد نشود و بحث‌هایی که آنها می‌کنند، قابل توجه نیست و جمهوری اسلامی در برابر چنین فشارهایی تسلیم نخواهد شد و راه خودش را ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری صداوسیما، رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اگر این‌ها (آمریکایی‌ها) برجام را به درستی اجرا می‌کردند و به تعهدات‌شان پایبند بودند، شرایط دیگری پیش می‌آمد اما با اتفاقات پیش آمده به طور طبیعی ما نمی‌توانیم به آنها اعتماد کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار:29مهر96،کدخبر: www.isna.ir ، 96072916373

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین