پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
نمایندگان مجلس تاکید دارند که تحقیق و تفحص از مجلس جدی است و این تحقیق و تفحص شامل سیستم اداری، میزان هزینه کرد و سفرهای خارجی مجلس می شود.

شعارسال: سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 20 مهر از تحقیق و تفحص از خود مجلس خبر داد.

حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از خود مجلس چندی پیش کلید خورده گفت: یکی از محورهای اصلی این تحقیق و تفحص سفرهای خارجی نمایندگان است که بعضا با خانواده هم صورت می گیرد.

وی افزود: در بعضی از سفرهای خارجی که نیاز به حضور یک نماینده است، پنچ نماینده می روند و در برخی از سفرها که هواپیمای داخلی وجود دارد از هواپیمای خارجی استفاده می شود.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخی مجلس نحوه و میزان هزینه کرد بودجه مجلس را یکی دیگر از محور تحقیق و تفحص ذکر و تصریح کرد: ما می خواهیم ببینیم بودجه مجلس در کجا و چگونه هزینه می شود.

کامران گفت: سیستم اداری مجلس هم از دیگر محورهای تحقیق و تفحص است که ما می خواهیم بررسی هایی در سیستم اداری مجلس چه می گذرد.

تحقیق و تفحص از مجلس جدی است

سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر که پیشتر خبر تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی را اعلام کرده بود، دیروز گفت: تفحص و تفحص از مجلس جدی است و این طرح بزودی در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد.

وی افزود: ما در تحقیق و تفحص به گزارشات و شکایات رسیده به مجلس از جمله نحوه استخدام ها و بی توجهی به شایستگی ها توجه ویژه خواهیم کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری افکارنیوز،تاریخ انتشار 2 آبان 96، کد خبر:  ،www.afkarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین