پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۸۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴
نماینده گچساران و باشت با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار لیست افرادی که از سال ۹۲ تاکنون استخدام شده اند، شد.

شعار سال: نماینده گچساران و باشت با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار لیست افرادی که از سال ۹۲ تاکنون استخدام شده اند، شد.

غلامرضا تاجگردون در این نامه که خطاب به اورنگ ایلامی نوشته شده است لیست افرادی را می خواهد که به شکل رسمی، قراردادی، پیمانکاری و هر روش دیگری در بهداشت و درمان گچساران و باشت مشغول شده اند.

وی همچنین خواستار تفکیک این لیست به شهرستان، محل فعالیت و تاریخ شروع به کار و همچنین ذکر تلفن افراد استخدام شده می شود.

تاجگردون تاکید می کند که "ازبین کارکنان مشغول به خدمت شده، آنانی که وابسته به مدیران و کارمندان شبکه ها و دانشگاه” هستند نیز مشخص گردند.

نماینده گچساران و باشت همچنین از اورنگ ایلامی می خواهد که کسانی که با توصیه خود تاجگردون مشغول به کار شده اند نیز مستند اعلام نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مجله خبری 19 آبان ، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب: 19365، www.19aban.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین