پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۸۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: ۳۰۰ اثر فرهنگی در این شهرستان به ثبت ملی رسیده و در زمره آثار فرهنگی کشور است.

شعار سال: عزت‌الله خانمحمدی سه‌شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شمیرانات اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ اثر فرهنگی از منطقه شمیرانات در زمره آثار فرهنگی کشور قرار داده شده که از این تعداد، ۳۰۰ اثر به ثبت ملی رسیده است.

وی با بیان اینکه شمیرانات دارای قابلیت‌های ارزنده در حوزه فرهنگ و تاریخ کشور است، یادآور شد: این شهرستان در طول تاریخ همواره دارای جایگاه ارزشمندی در حوزه‌های فرهنگی و تاریخی کشور است.

فرماندار شهرستان شمیرانات بیان کرد: در اهمیت آثار فرهنگی و تاریخی منطقه همین بس که ظرفیت بالای آن در مقام برابری با دو استان است.

خانمحمدی اضافه کرد: با تشکیل ستاد بزرگداشت کنگره شهدای شمیرانات و تأیید کلیات آن، زیرمجموعه‌ها اعم از کمیته‌ها مشخص می‌شود تا نسبت به تقسیم وظایف آن‌ها اقدام شود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ازجمله اهداف محوری برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای شمیرانات است.

فرماندار شهرستان شمیرانات تصریح کرد: به‌منظور برگزاری هر چه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت شهدای شمیرانات، پنج کمیته مشخص شده تا با تفکیک وظایف و مسؤولیت‌ها به بهترین شکل ممکن کار برگزاری این مراسم را پیگیری و اجرا کنند.

خانمحمدی گفت: دو هزار و ۵۰۰ پرونده مربوط به شهدای شمیرانات وجود دارد که بر اساس توافق‌های حاصل‌شده و طبق ساختار قدیم شمیرانات، ۳۳ محله برای جمع‌بندی آمار رسمی تعداد شهدای بزرگداشت تعیین می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 3 آبان 96، کد مطلب: 13960802001954:www.tehran.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین